آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آرتین کوچولو

ماه پنجم

1391/12/15 12:27
نویسنده : مرمر
401 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من سلام اینروزا تکوناتو خیلی خیلی واضح حس میکنم 

کوچولوی مامانی شکم مامان گرد و قلنبه شده ولی هیکلم هیچ تغییری نکرده حتی یه ذره چربی هم نگرفتم

گرچه همه میگن از این ماه ببعد باید منتظر چاقی باشم

نی نی جونم تو دوماه دیگه میای بغلم .خدا میدونه چه ذوقی واسه دیدنت دارم

دوسه شب پیش با بابایی رفتیم سونو گرافی نمیدونی بابایی چه ذوقی از دیدنت میزد

وقتی اقای دکتر تو صفحه مانتیور نشونت میداد چشمای بابافرهاد برق میزد از خوشحالی

امروز میگفت شما دوتا تموم زندگی منین

فک کنم هنوز نیومده اندازه من خودتو تو دل بابایی جا کردی ها شیطون

نی نی جونم اگه با حساب خانوم دکتر ده بهمن بدنیا بیای

دقیقا تاریخ روز عقد من بدنیا اومدی همون روز که منو بابا فرهاد عشقمونو ابدی کردیم تو میشی غنچه زندگیمون

میای تا مارو شادتر کنی .

خانوم دکتر گفت همه چیزت نرماله و سالمه سالمی.فقط مامان اینروزا خواب نداره تو خودتو گلوله میکنی هی طرف پهلوم و من از خواب میپرم .

عیب نداره نفسم هرچقد دوست داری اون تو شیطونی کن من همیشه نازتو میخرم

عمه جونات هم رفتن برات لباس خریدن هرچی میگم بابا داره بسشه تو گوششون نمیره که نمیره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
9 آذر 91 2:52
مر مر جون انشاالله همیشه شاد باشی با نی نی و نی نی جون به سلامت به دنیا بیاد اگه همون روز که گفته به دنیا بیاد خیلی روز بیادموندنیه میشه واستون .....بفرماخصوصی
مامانی درسا
22 دی 91 3:52
مر مر جونم دیگه چیزی نمونده عزیزم انشاالله که به سلامتی انی دو ماه هم طی میشه عزیزم بیصرانه منتظر عکس خوشگلش هستم در اولین دیدار