آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

آرتین کوچولو

تولد 2سالگی عشق من

1393/10/18 10:44
نویسنده : مرمر
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من چند روزه میخوام پست تولدت رو بذارم اما متاسفانه اصلا وقت نکردم تا امروز

تولد شما 7 دیماهه اما ازاونجا که  انفولازای شدید گرفته بودی من حدود دوهفته دیرتر گرفتم و 5شنبه 18دیماه مصادف با ولادت پیامبر جشن شما رو گرفتم اوال ازهمه بگم چون تولدت نزدیکه کریسمکس بود تمتو کریسمس انتخاب کردم خیلی هم ناز شد

طراحی و چاپ تم رو به دوست گلم میلانادادم که سرموقع برام فرستادم اما تصمیم گرفتم همه کارای تولدتو امسال خودم انجام بدم از کیک و غذا و همه چیز

از 3روز قبل شروع کردم و چیزمیزارو درستیدن تا نتیجه که میبینی عشق من

کیک تولدت که شب اخر خیلی خستم کردniniweblog.comniniweblog.comمتاسفانه میز ناهارخوری بزرگ ندارم و رو اوپن چیدم همه چیو میزمیوه و تنقلات

این بیسکویتای ناناسی رو هم  خودم پختم و تزیین کردم

niniweblog.comمیط شام که شامل کیک مرغ . پیتزا قیفی.سالاد الویه.دسربستنی لبو.دسرکاسترد بودniniweblog.comاینم کیکت که دوطبقه درست کردم و خدامیدونه چقدشب اخر خستم کرد متاسفانه تو چابهار نه شکلات سفید و نه خامه قنادی نیافتم و مجبور شدم کیکتو شکلاتی بدرستم عشقم

 

مهمونامون هم خاله اسما و منیره بودن که کادو برات یه پتوی خوشگل اوردن

خاله بهاره اسکوتر و ادم اهنی

خاله شیما تام سخنگو

خاله هاجر تاپ و شورت ناناز

خاله مینا یه بلوز خوشگل

خاله سمیتا ماشین کنترلی

مادرجونم هزینه اتلیه

پدرجون لگوی خانه بازی

منو بابافرهادم 500تومن  پول که توحسابت ریخیتم و

پسندها (3)

نظرات (14)

مامان نوشين و بابا علي
1 بهمن 93 10:58
وااااااااااااااااااااااااااااااای تو خیلی با سلیقه ای . مبارک باشه
مینا (مامان سامیار)
2 بهمن 93 1:01
تولدت مبارک باشه آرتین گوگولی ملوس انشالله تولد 120 سالگیت زیر سایه پدر و مادرت مرمر جون خسته نباشید کلی زحمت کشیدی همه چی زیبا و شیک شده
مامان دیانا
2 بهمن 93 1:28
عزیز خاله تولدت نبارک.مرجان جونم دستت درد نکنه ایشالا آرتین پسر قدرشناسی میشه
مهتـ❤ـاب مامان یلـ♥ـدا
2 بهمن 93 10:27
یوووووووووهووووووووووووووو ای جونمممممممممم تولدت مبارک گل پســـــــــــردست مامانی و بابایی بی بلا سنگ تموم گذاشتن
مرجان مامان متین
2 بهمن 93 21:49
سلام عزیزم تولد آرتین جون قشنگ و ناز مبارک ' انشاله صدوبیست سال درپناه خدا و زیر سایه شما تم تولدت خیلی قشنگ بود 'و از اون قشنگتر زحمتهای تو تو آشپزی و شیرینی و کیک مثل سال قبل با سلیقه و هنرمندانه و زیبا انشاله کانون گرم خونوادتون همیشه پایدار بمونه
مامانی هیما
6 بهمن 93 11:08
تووووووووووووولددددددددددددددت مبارک باشه آرتین جون قربونت بشم چقدر ناناز شدی ، به به مامانی هنرمند چه کیک خوشگلی درست کردی
مامان زهرا
20 بهمن 93 18:37
سلام مرمر جوون خوبی عزیزم . ماشالا چه پسر با نمکی داری خدا بهت ببخشه . شما مشهدی ؟
مامان مونس
4 اسفند 93 2:50
واااااای خدایااااااااا آرتین خاله فدات شم الهی ! تولد 120 سالگیت ایشااااااالله چه مامان باسلییقه ای خوش به حالت .... قدرشو بدونا خاله جون مرمر جونم خصوصی تو چک کن
مامان مونس
4 اسفند 93 2:52
وووووای خاله جون .... دورت بگردم آقا شدی تولدت مبارک عزیزم انشالله 120 سالگیت چه مامان با سلیقه ای به به .... قدرشو خیلی بدونا آقا کوچولوی خوشگل مرمر جونم خصوصیتم چک کن
مامان رادمهر
16 اسفند 93 10:09
مرمر جان تركوندياااااا چه جشن تولد باحالي خوشبحال آرتين خوشگله تولدت مبارك كوچولو پسر
معصوم/مامان جان جان فاطمه
17 اسفند 93 23:30
ای جانم این پسر خوشگل و مامانی رو ببین مرمر جون واقعا خسته نباشی ,همه چی عالیه مخصوصا کیکت عزیزم پسر کوچولوی منم دنیا اومد خاله جون بوسسیی
مامانی هیما
18 فروردین 94 14:13
سال نو مبارک عزیزم ان شااله سال خوبی داشته باشید
سها
2 اردیبهشت 94 17:34
سلام مامان ارتین واااااااااای ماشالله پسرت خیلیییییی نازه تولد کوچولوتون و سال نوتونم با کلی تاخیر مبارک باشه ایشالله سال خوبی داشته باشین
فاطمه
2 خرداد 94 14:32
تولد گل پسري مون مبارك...ايشاله 120 ساله بشه