آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آرتین کوچولو

ویار یار جدا نشدنی

1391/12/15 12:30
نویسنده : مرمر
509 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه ی من سلام اینروزا نبض ات از همیشه تند تر میزنه و میتونم بالا و پایین رفتن شکممو ببینمو میدونم این قلب کوچولوی تویه که تند تند داره میزنه وقتی میرم حموم انگار خوشت میاد و بیشتر و تند تند تر نبضت میزنه الهی مامان فدات شه که اب بازی دوست داری

بابا فرهاد میگفت .وقتی بدنیا بیای یه کوچولو که بزرگتر شدی همش میبرتت دریا تا اب بازی کنی و شنا یاد بگیری میدونی که بابا جونت غواصی میکنه اونوقت تورو میبره زیر اب و چیزای قشنگ قشنگ بهت یاد میده

نفس مامی دیروز حالم خیلی بد بود تقصیر شما که نیست گلم وقتی حالم بده بتو فک میکنم و اروم میشم

دیروز مامانی لوس شده بود اخه حالش خیلی بد شده بود و همش بالا میاورد یه دفعه زدم زیر گریه اخه نی نی نمیدونی چه حس بدیه که دارم از گشنگی میمیرم اما تا قاشقو تو دهنم میزارم بالا میارمو از خیر خوردن میگذرم بابایی هم همش غصه منو میخوره و میگه تو مامان کوچولوی منی تحمل ندارم تو اینهمه درد بکشی

دلم براش اینروزا خیلی میسوزه همش خستمو بیحوصله خونرو خوب تمیز نمیکنم غذا هم نمیتونم درست حسابی بپزم  گناه داره بیچاره

نی نی جونم منتظرتم زود بیا پیش مامان  باباکه عاشقتنقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ترنم
17 تیر 91 21:22
ماریایه عزیزم خیلی خوشحالم که با یه مامان خانوم مهربون آشنا شدم مبارک باشه عزیزم عزیزم هزینه سفر ما یعنی 4 شب و 5 روز نفری 950 هزار تومان شد و اگه برایه اولین بار میرید با تور خیلی راحت ترید و در ضمن تور شما رو همه جا میبره اما در اونجا دوباره از شما هزینه میگیره ولی به نظر من بازم ارزششو داره ،ساندویچ هایه اونجا عالین یعنی از ایران خودمون خیلی بهترن اللخصوص مک دونالد که واقعا خوشمزه ست و همچنین رستورانهایه کینگ برگرم ساندویچ هایه خوبی داره قیمتاشم با ایران خیلی تفاوت نداره اما گرونتره راستی یادت باشه رفتی آژانس حتما بگو تور سی تراول باشه چون رسیدگیشون تو استامبول عالیه . آزانس سعادت سیر : 53 88 54 88 اینم سایت آژانس: http://www.bamaaa.com/استانبول/هتل-های-استانبول.html
Mumy
18 تیر 91 22:39
مرسی عزیزم وای یاد خودم افتادم باور کن تا نه ماه اینقدر زوووود میگذره که باورت نمیشه ولی امان از این ماه نه که اصلا نمیگذرهههههه
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 14:07
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
شیدا مامان پانی
29 شهریور 91 2:04
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir