آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آرتین کوچولو

پایان شیر11.اذر.93

1393/9/11 15:47
نویسنده : مرمر
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

یکماه مونده به تولدت تصمیم گرفتم از شیربگیرکن با مخافت بابا فرهاد و مامان خودم روبرو شدم اما واقعا دیگه نمیتونستم تحمل کنم غذا نخوردنات رو

فقط  خئدتئ باشی سیرمیکردی و روز به روز ضعیفتر میشدی چسب زخم زدم و وعده هاتو هی کم میکردم اول صبحا بعد عصرها بعد خواب ظهر درنهایت خواب شب

گفتم اووف شده و تو انقد مهربون بودی و که قبول کردی خیلی خیلی برای خواب وابسته بودی و اولین شبی که قط کردم بابا فرهاد رفته بئد مسافرت چندروزه و من منتظرجیغ و فریادت بودم تا ساعت 3صبح بازی کردی و اخر غش کردی

ساعت 7صبح بیدارشدی و گفتی جی جی گفتم اووف شده و یه لیوان اب دادم خوردی و خوابیدی بوس بیقراریت همین بود عزیزم باورم نمیشه اونهمه وابستگی چی شد انقد شیرمیخوردی که صدای همه درومده بود بعد با یه ارامش عجیب خودتو کندی شبا الان راحت میخوابی و خوابت سنگین شده غذاخوردنت عالی شده و تو این یه ماه 500گرم اضافه کردی عزیزم

دیگه مرد من شدی

وقتی با عروسکات شوخیت میگیره

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان عاطی(مرجان)
25 تیر 94 12:52
ماریا جونم سلام'مطالب رمزدارت اگه جوریه که ماهاهم میتونیم بخونیم خوشحال میشم رمزتو داشته باشم
مامانی هیما
11 مرداد 94 10:03
قربون اون خندهای نازت
مامانی هیما
25 مرداد 94 9:22
مامانی لطفا به ما هم رمز بدید