آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آرتین کوچولو

یه ساله شدن گل من

1392/10/8 0:43
نویسنده : مرمر
530 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرک من این پست اختصاصیه برای تبریک تولدت پارسال این موقع تازه تورو تو بغلم داده بودن و با حرص و ولع داشتی شیرمیخوردی عروسک من

تاصبح با اینکه اونهمه خسته بودم نخوابیدم و فقط و فقط بتو نگاه کردم  عزیزم یک سالگیت مبارک ایشالله 100ساله شی نفسم من عاشقتم و از لحظه لحظه باتوبودن شاد شادم

تو بهترین هدیه زندگی منی و میخوام بدونی از اول که قصد بچه دارشدن داشتم تا اخرش که زایمان کردم همش با عشق بود بهترین روزهای بارداری رو داشتم و یه زایمان اسون و خوب و یه نی نی سالم و دسته گل عشق من دوستت دارم

پسرمهربونم خیلی وقته که درحال تدارک جشن تولدت هستیم گل من

اما به چندعلت تولدت رو عقب انداختم حدود دوهفته

اولا که ماه صفرتموم شه .دوما سرماخوردی و خیلی ضعیف و بیجون شدی و سوما که بابا فرهاد گرفته توروکچل کرده و من عمرا از تو با کله کچل برم عکس اتلیه بگیرم نفس جونم

(پست بعدی مفصل درمورد هفته قبله که بزودی اپ میشود)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان ندا
8 دی 92 1:04
آرتین جونم گل پسری تاج سری تولدت مبارک ان شالله 120ساله بشی مرجان جون خسته نباشی باکارهای تولدآرتین ندا خسته که هستم ام خب ارزش داره
سحر
8 دی 92 10:29
مباااااااااااااااااارکهههههههههههههههههه ایشالا 100000ساله بشه عزیز دلم... فدات بشم خاله ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 دی 92 15:52
تولدت مبارررررررررک آرتین کوچولوووووووووووو
خاله رضا
9 دی 92 0:50
ارتین جان یک ساله شدنت مبارک ایشالا 120ساله شی
الهه
10 دی 92 17:20
تولدت مبارک پسر ناز و خوشگل وقتی سال قبل شما به دنبا اومدی من آیهان و دو ماهه باردار بودم با بابا مسعود داشتیم عکسای شمارو نگا میکردیم دلمون ضعف کرده بود از نازنازی بودنت ایشالله تولد 100 سالگیت
مرمر
پاسخ
مرسی الهه جونم ایشالله تولد ایهان جونم
مامانی درسا
11 دی 92 7:29
بازم تولدت مبارک آرتین گلی ........ مامانش ببین هزار ماشاالله داره ماه اول دو سالگی هم تموم میشه ..... زود بزرگ میشن این وروجکا ..... انشاالله که همیشه سلامت باشی پسرم ...... آرتینی کچلیت هم خوشگله ......
مرمر
پاسخ
مرسی خاله جونم شما لطف داری
soulraz
11 دی 92 13:06
سلام تولد گل پسرت مبارک باشه همیشه شادو سلامت باشه
مرمر
پاسخ
مرسی دوست گلم که همیشه لطف میکنی به من و ارتین و میای سرمیزنی
مامان محمدامین
11 دی 92 13:07
تولدت مبارک پسر کوچولوی زمستونی ایشالا هزاران سال در کنار پدر و مادر مهربونت زندگی کنی عزیز خاله ااااااااا کچل شدی خاله؟عیبی نداره ایشالا زودی در میان جاش خوشگلترشو در میاری عزیزم
مرمر
پاسخ
مینا(مامان سامیار)
11 دی 92 15:22
تولدت مبارک آرتین ناز و شیطون ایشاالله تولد 120 سالگیت
مرمر
پاسخ
مامان آیهان
11 دی 92 16:00
تولدت مبارک جوجو
مرمر
پاسخ
مرسی خاله جون
سارا مامان محمدرضا
11 دی 92 23:59
تولدت مبارک جوجه طلایی. ایشالله 120 ساله شی. بوووووووس.
مامان الناز
12 دی 92 0:41
عزیز دلم تولدت مبارک
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
12 دی 92 0:50
وای خدای من آرتینم 1 ساله شد .... وروووووووجک من مبارک باشه خاله جون فدات شم الهی منتظر عکسای تولد خوشگل پسر هستم مرمر جونم ..... کاش میتونستم کمکت کنم عزیرم ... انشالله دامادیش .... فارق التحصیلیش .... بابا شدنش .... جووووونم مرمری من دیروز کلی نوشتم ولی الان دیدم همش پریده .... باید دوباره بنویسم
مینا(مامان سامیار)
14 دی 92 15:45
مرمر جون آرتین واکسن 1 سالگیشو زد؟ سامیار همون موقع هیچیش نبود وای 5 روز بعدش 24 ساعت تب شدید 38.7 درجه داشت و گلاب به روتون ا س ه ا ل گرفته میگن ممکنه دونه هم بزنه رو بدنش
مامان رادمهر
15 دی 92 1:59
همراه یک طلوع در این خجسته یاد در سالگرد بهاران هستیت روزی که زندگی بر لبان تو بوسه زد با صد خلوص هم آستان دل، خواهم که بمانی همیشه شاد تولدت مبارک عزیزم
مامانی هیما
15 دی 92 14:33
یک سالگی مبارک
رویامامان مرصاد
18 دی 92 9:20
تولدت مبارک ارتین جونم ایشالله 120 ساله بشی عزیزم. عزیزم من وبلاگ نداشتم تازه مامانی واسم وبلاگ ساخته.به وبلاگ منم سربزن ایشالله دوستای خوبی واسه هم باشیم
مرمر
پاسخ
ممنونم عزیزم سلامت باشی اومدم
مامانی ویانا
18 دی 92 23:37
تولدت مبارک آرتین خوشگله ماریاجون زود زود عکسای تولدشو برامون بزار
مامانی ویانا
22 دی 92 12:51
تولدت مبارک آرتین جون ماریا جون زودتر عکساشو یرامون بزار
مرمر
پاسخ
حتما ایشااله شنبه میامو مینویسم
faezeh
29 دی 92 20:00
تفلدت مبارک قندعسل
sepide
7 بهمن 92 18:41
تولدت مبارررررررررررررررررررک عشقم