آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

آرتین کوچولو

روزانه هایی از جنس 11ماهگی(روزای پایانی )

1392/10/22 15:55
نویسنده : مرمر
880 بازدید
اشتراک گذاری

سرک شیرینم تابحال چندبار نوشتم و همش هی پرید ه و من خسته رو بیحال کرده و رفتم خوابیدم ایشالله امروز مینویسم امیدوارم دیگه نپره

اول ازهمه که گل مامان الو کردن یاد گرفتی به چه خوشگلی ادم دوست داره قورتت بده

یروز رفتیم خونه خاله نسیم و میگفت کوروش یاد گرفته که الو کنه و گوشی رو داد به کوروش اما کوروش بیحوصله بود و نکفت وقتی اومدیم خونه منو با بابایی مشغول صحبت بودیم که دیدم قند عسل من داره یه چیزایی میگه خوب که دقت کردم دیدم میگی اَلی اخ دوست دارم فدات شم اخه شیرین اخه عسل بووووس

عزیز دلکم منو بابا فرهاد درکمال بی رحمی تصمیم گرفتیم کچلت کنیم که خیلی خیل پشیمونم بخدا اما مجبور بودم اخه موهات خیلی خیلی نامرتب شده بود و اصلا قشنگ واینمیستاد به بابا فرهاد گفتم بذاراخرین عکس مودارشو بگیرم بعد

دیگه اینکه نی نی نازم موقع کوتاه کردن موهات انقد اروم و مظلوم بودی که خدا میدونه

قشنگ نت کچلت کردم هوای چابهار سرد شده و شماپشت کچل کردنت سرمای بدی خوردی که دوسه روز لب به غذا هم نزدی و فقط شیرخوردی و خیلی ضعیف شدی

دی/ه جونم برات بگه با ده روز تاخیر بخاطر اینکه سرمای خیلی بدی خورده بود یبردمت واکسن بزنی و اونجا مث یه تیکه ماه بودی تا اینکه خانومه واکسن زدو نمیدونی با چه بغضی به من نگاه کردی البته خیلی گریه نکردی و زود اروم شدی خدارو شکر تب هم که اصلا نکردی

کوچولوی ریزه میزه من قدت 72سانت و وزنت هم 7.800 و

خانوم بهداشت ازم خواست دیگه اول غذا بدم بعد شیر

یعنی تا غذا تو نخوری از می می خبری نیست و واقعا برام سخته وقتی میبینم با جه التماسی بهم نگاه میکنی واسه شیراما عزیزم بخاطر خودته همه چیز

اینم وقتی میخواستیم بریم واکسن بزنیم

عزیز دلم همون شب که 17 دی بود شمارو گذاشته بودم پیش مادرجون تا اشپزی کنم که دیدم مامان حسابی ذوق زده و گفت نگاش کن داره از مبلا میره بالا

برای اولین بار یاد گرفتی از مبل بری بالا و جقد خوشگل هم از مبل میای پایین وتو میکنی طرف مبل و خودتو سرمیدی طرف پایی یعنی عاشقتم

تا یادم نرفته بگم شب یلدا مریض بودی و اصلا خوش اخلاق نبودی و همش گریه زاری کردی و من اصلا اذیتت نکردم و گزاشتم راحت باشی

شب یلدا برای اولین بار لباس هایی که کاموا بود و عمع شیرین برات خریده بود رو تنت کردم

موش ریزه مامان چون سرماخوردی مجبورم همش تو خونه کلاه سرت بذارم که البته هیچ کلاهی رو نمیزاری بمونه جز همین کلاه جلیقه ات تازگیا میری زیر میز و اینجور چیزا دنبال اسباب بازیات میگردی وقت صدات میکنم سریع پامیشی و میخندی

خوشگل مامانی بلاخره تونستم از دوتا مروارید های نازت بعکسم

دوستای گلم تواد ارتین جونم رو 27دی ایشالله میخوام بگیرم برا همین پست بعدی پسته تفلده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مینا(مامان سامیار)
22 دی 92 20:38
چه خوب شد که اومدی پست گذاشتی مرمر جون خیلی دلم واسه آرتین جوجو تنگ شده بود کچلم بهش میاد پسرمون همه جوره خوشتیپه عاشقششششششششششششششششم واسش اسپند دود کن اون عکس که سرش رو تکیه داده و کلاه سرشه معرکه است
مینا(مامان سامیار)
22 دی 92 20:38
منتظررررر پست تولد هستییییییییییم
مامان محمدامین
23 دی 92 0:01
ای جانم پسر خوش رو مامانی کچلش هم خوردنیه زودی در میاد موهاش الهی مریض شده پسر خوشگلمون ایشالا زودی خوب میشی میگم مرمر جون ارتین به نظر وزنش بیشتر میاد این طور نیست؟ مرکز بهداشت بهت گفت که وزنش کمه؟محمدامین رو که بردم برای واکسن 10 کیلو بود با قد 79 سانت...خوب غذا میخوره ارتین جونم؟
مرمر
پاسخ
اصلا خوب غذا نمیخوره البته گفت ریزه بودنش یه مقدار بخاطر هفت ماهه بودنش هست اما گفت دیگه باید شیر رو کم کنم اول غذا بعد شیر
مامان سيد عرشيا
23 دی 92 7:55
قربون الو كردنت برم آرتين جون. حيف موهات ... اشكال نداره زود رشد مي كنه . تولدت مبارك باشه عزيزم . انشاله كه تولد به خوبي برگزار بشه. ماماني يه سوال داشتم.شما نسخه پشتيبان داريد براي وبلاگ. مي خوام اگه خداي نكرده يه روز وبلاگ يا سايت به دلايلي حذف بشه مطالبو داشته باشم. ميشه راهنمايي كنيد. ممنونم
مرمر
پاسخ
نه عزیزم من ندارم خوب شد گفتی منم به فکر افتادم
مامانی هیما
23 دی 92 12:34
قربون الو گفتن بشم ،پسمل خوشگل کچل باشم بازم خوشگل مامانیش
سحر
24 دی 92 17:28
الهی فدات شم من آرتین چقد لاغر شدی خاله... ای جونم دندوناش رو نگاه عزیزم کچلی هم بهت میاد
معصوم/مامان جان جان فاطمه
24 دی 92 23:13
ميگم مرمري همين الان به شوشو ميگم اگه موهاي ارتين نامرتب به نظر ميومد پس بايد با موهاي فاطمه چه كرد مباركش باشه اصلاح دومادي ايشاا... بدو بدو ما منتظر تفلديم . . . راستي عكس هاي اتليه چي شد پس؟؟؟؟؟
مامانی ویانا
25 دی 92 12:33
این آرتین ما چه خوشگل میخنده ماشالا تو همه عکساش خندونه چقدر هم کله کچل بهش میاد ماریا جون خوبه آرتین پسره موهاش کم پشت بود میشد کچلش کرد من با ویانا چیکار کنم موهاش کم پشته دخترم هست راهی نداریم
مامان ندا
28 دی 92 0:58
اخی چراکچلش کردین منتظرجشن تولدش هستیم پیشاپیش تولدت مبارک
faezeh
29 دی 92 20:02
گوگولی کچل هم بهش میاد ماچ واسه لپات
مرمر
پاسخ
مامانی درسا
30 دی 92 14:16
ای جون دلم یازده ماهه کوچول و شیطون ...... روزانه هات همیشه پر از شادی و سلامتی .....
مرمر
پاسخ
مرسی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 بهمن 92 2:11
عزیزم ممنونم
sepide
7 بهمن 92 18:39
عزیزم خیلی نازی خاله جون ایشالله زودی موهاتم در میاد فدات شم
الهه(مامان یاسان)
5 شهریور 94 14:30
سلام مر مر جونم خوبی عزیزم با عرض پوزش من رمز ندارم