آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آرتین کوچولو

11ماهگی جوجه پرطلا مبارک

1392/9/10 1:41
نویسنده : مرمر
888 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکوچولوی موطلایی من سلام

یه دنیا شرمنده بابت اینکه دیر به دیر میام پای وبلاگتو و اپ میکنم باور کن انقد خسته ام شبها که تا تورو میخوابونم خودم هم غش میکنم امروز از صبح هی بخودم گفتم باید بیدار بمونی و وب گل پسری رو اپ کنی

اول ازهمه عشق من .امید من.بهونه مامان برای خندیدن 11ماهگیت مبارک خدایا چقد زود میگذره داری کم کم میشی یه ساله باورم نمیشه ................

پسرگلم چندتا خبر خووووووووب هم دارم اول از همه اینکه تو تاریخ27.ابان.92 حس کردم دندونت نیش زده اما اط صبحش هرچی دست به لثه ات میکشیدم خبری نبود تا ساعت 10شب که دستم خورد به یه چیز تیز کوچولو و این اولییییییییییین دندون عشقم بود

مبارکت باشه مامی جونم .تو 10ماه و 20روزگی اولین مرواریدت جوونه زد

هنوز هم خیلی کوچولویه و نمیشه ازش عکس گرفت اما همینکه یکم دیده شه ازش عکس میگیرم و بیادگار برات میزارم

دلم میخواست همش برات یه جشن دندونی بگیرم که از اونجایی که همش یبه ماه تا تولدت مونده دیگه قرار شد فقط تولدت رو بگیریم عشق من

انقد پسرخوبی هستی اصلا برای دندونت منو اذیت نکردی نه تب نه اسهال خدارو صدهزار مرتبه شکر.

........................................................

تو تاریخ 29.ابان هم برای اولین بار گفتی ماما.نمیدونی که من عاشق صداتم

تا حالا یه چیزایی میگفتی اما ماما دفعه اول بود فدات شم

بابه:بابا

د ددددد:دس دسی

مامه:مامان

دردرددد:ددر

ده:بده

ابه:اب

تازگیا یه چیزی هم مثه دایی میگی

اما برات بگم انقد به دایی علی وابسته شدی که وقتی میاد خونمون تو فقط دنبال اون راه میری و موقعی که هم میخواد بره یه گریه هایی میکنی که دل سنگ اب میشه

پشت سر بابا فرهاد و دایی علی همیشه گریه میکنی بعد هم میری تند تند به در میزنی الهی فدات شم فک میکنی اونا از پشت در میان درو باز میکنن

دیگه برات جونم بگه انقد شیطون شدی که خدا میدونه عاشق یخچالی

تا دریخچال باز میشه تو از هرجای خونه باشی تند تند خودتو بهش میرسونی

3.اذر

از اونجا که پوشک پمپرز نایاب شده بود و تو فقط به اون عادت داشتی مجبور شدم موقت بارت هاگیز بخرم اما اصلا ازش راضی نیستم به خوبی پمپرز نیست و هروقت پی پی میکنی پی پیتو میاره جلو و شومبولت میسوزه

رفته بودم خونه خاله نسیم که فهمیدم پی پی کردی و زود اومدم خونه بشورمت که دیدم شومبولت حسابی سوخته

مامانم میگه چون تو خیلی سفیدی حساس ترهم هستی برای همین یکم لخت گذاشتمت تا بازی کنی

مامان گفت میزاریش تو اتاقش خظرناک نباشه گفتم نه چیزی نداره با وسایلاش بازی میکنه و اومدم از اتاقت بیرون

اما مامان طاقت نیاورد و اومد تو اتاقت تا کنارت وایسه که یهو منو صدا کرد و گفت بیا پسرتو ببین وقتی اومدم دهنم باز مونده بود توروجون من بهم بگو چجوری رفتی بالاش؟

به هرکی نشون دادم میگفت مگه میشه خودش بره اون بالا؟؟؟؟؟

عزیز دلم عاشق اینم که وقتی مامان نماز میخونه نگات کنم انقد تعجب میکنی که خدا میدونه میشینی یه کنارو اروم و بادقت به مامان نگاه میکنی

دیگه اینکه برا غذا خوردنت هزار و یک کلک سوار میکنم تا یه قاشق بخوری نه اینکه بد غذا باشی اتفاقا خیلی هم خوش غذایی اما خیلی بازیگوشی و همش میخوای با یه چیزی بازی کنی

اینم عکسای 10ماهگی پسری من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

سحر
10 آذر 92 11:09
الهییییییییییییییییییی خاله به قربونت تو روز به روز داری عسلتر میشی عزیزدلم 11 ماهگیت مبارک و یه تبریک دیگه قربونت برم دندون دراوردی مر مر جون خوبی عزیزم برا این کاکل پسر یه اسفند دود کن که دلم برد
مینا
10 آذر 92 13:38
ماشالاااااااااااااااااااااااااااااااا چه جیگری شده خدا حفظش کنه چقدر رفتار بچه ها مثل همدیگست سامیارم تقریبا همه این کارا رو میکنه وایییییییییی دندون در آوردنش مبارک باشه مرمر جون دوست دارم آرتین و بغل کنم بچلونمش از بس شیرین و بامزست فسقلی رفته اون پشت قایم شده واسش حتما اسفند دود کن
مامان مهرسام
10 آذر 92 16:37
این یخچال چی داره که همتون ازش آویزون هستین عاخه ؟؟؟ خیلی مواظب باش اوج شیطونیشونه ..هر کاری ازشون برمیاد موش موشی چرا پشت دیوار قایم شدی؟
soulraz
10 آذر 92 21:42
سلام دوست من هزار ماشالا چه جوجه طلایی خوشکلی خدا همیشه پشت وپناهش باشه کلی منتظر بودم تا عکسای جدیدش رو ببینم.ممنون مامانی مهربون
مامان الناز
11 آذر 92 0:55
١١ماهگيت مبارك پسر عسلي قربونت برم با اون عكساي قشنگت و كاراي بامزت
الهه(مامان یاسان)
11 آذر 92 1:30
وااااااااااای که الهی قربونت برم نمیدونم چرا یدفعه انقدر دلم برات ضعف رفت و یدفعه یاد کوچیکیای یاسان افتادم آرتینم خاله ایشاالله همیشه تنت سالم باشه خدا نکنه خاله مهربون ایشالله همیشه سایت بالا سر یاسان جون باشه مرسی عزیزم ایشالله همه نی نی ها همیشه شاد و سالم باشن
مامان هیما
11 آذر 92 9:28
عززززیزززم ماریا جون از طرف من ببوسش حتماااااااااااا ممنون از اومدنت
معصوم/مامان جان جان فاطمه
11 آذر 92 14:45
دونه برف ناز ناز 11 ماهگيت مبارك خدا چه عكس هايي دل ادم غش ميره براي اين پسمل چرا سوختي خاله دشمنت بسوزه الهي مرمري حالا بزار بزرگتر كه بشه از خيلي جاها بايد بره بالا بيا فاطمه رو ببين رفته بالا دراور مرسی خاله جون
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
13 آذر 92 13:29
عزیز دلم 11 ماهگیت مبارک شیطونک شدی خاله جون ... مرمر جونم حالا واستا ببین چه شیطنتایی میکنن آدم دلش ضعف میره واسشون عزیزم انشالله 110 سالگیت آرتین جان دندون کوچولو هم مبارکت باشه
مرمر(مامی کسرا)
13 آذر 92 14:53
قربونش برم من الهی... مروارید جدیدت مبارک سفیذ برفی...چه عکسای جیگری بخدا..من عاشق عکس آخریم مث پیشوی روی دیواره...
مامان ندا
13 آذر 92 17:03
مرواریدت مبارک ااآرتین شلوارت کوپسر
مامان حسنا
13 آذر 92 18:01
عزیزدلم من همیشه میام ولی نمیشه نظر بزارم خانومی... 11 ماهگی جوجخ پرطلاییمون مبارک تولدشم پیشاپیش مبارک.... ماشالا چ شیطونم شده
ماهرخ
13 آذر 92 18:18
سلام عزیزم . من خیلی اتفاقی وبلاگ پسر شمارو دیدم و چقدر جالب نی نی من هم دقیقا مثل پسری شما بور و سفید هست ! اگر دوست داشتید به وبلاگ ما هم سر بزنید . شاید با هم دوست شدیم راستی یازده ماهگی گل پسرت هم مبارک
شقایق مامان آرشا
14 آذر 92 10:46
دندونت مبارک دیگه کباب خور شدیییییی
مامانی ویانا
15 آذر 92 11:31
عزیزم ماشالا هر روز داره بزرگتر میشه
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
16 آذر 92 1:11
دوست دارید عکس کوچولوهاتون یا عروسیتون و یا عکسای خانوادگیتونو به صورت طراحی سیاه قلم یا رنگی داشته باشید و از هر بار دیدنش لذت ببرید و یه چیز تک و چشم گیر تو خونتون داشته باشید که همه چشماشون دراد ..... خخخخخمن با سابقه 10 سال طراحی و نقاشی پیش بهترین استادا میتونم سفارش شما روبراتون به بهترین شکل طراحی و نقاشی کنم ....این بهترین یادگاری و نفیس ترین هدیه ای هست که میتونید به عزیزاتون بدید !!!!همیشه تک باشید و چیزهای تک رو مال خودتون کنید ..... تا منو دارید ..... غم نداشته باشید .....اگر دوست دارید پیغام بذارید ..... 
شیما
16 آذر 92 19:13
سلام ماریا جان ماشالا پسرت خیلی نازه براش اسپند دود کن به من و امیر علی جون هم سر بزنین
خواهرفرناز
18 آذر 92 14:50
سلام خدا پسرتو حفظ کنه درمورد ددربین نوشته بودی میشه اطلاعات کامل تری ازش بدین شماشوهرتون توی این کاره ازشون میپرسین؟من برای مصرف خودمون میخوام یعنی واقعا کار دوربینهای گران رامیکنه؟لطف میکنیدبهم خبر بدین عزیزم تو همون قسمت پرسش و پاسخ جواب دادم یه سربزنید
میم مثه محیا
19 آذر 92 16:23
س مرمرجون اول از همه یازده ماهگی گا پسرت مبارک انشالله تولد صدویازده سالگیش مرمرجون دوربینی ک گفتی کیفیت عکسش توی شب چطوره؟راضی هستید ازش؟ عزیز دلم من شب میام وعکسارو که تو طول روز و شب گرفتمو میزارم خودت دیگه ببین
ليلي
21 آذر 92 18:58
سلام...بيشتر مواقع ميام نگا عكسا نينيتون ميكنم... الان باز اومدم واي چقد بانمك شده...اون عكسش ك تو يخچاله با اون ك شل.ار پاش نيست...واييييييي
مژگان مامی آرتین
24 آذر 92 16:57
سلام مامانی آرتین و پسر موطلایی نازم. چقدر بانمک شده آقا آرتین. ببوسش روی ماهشو. چقدرم خوش خندس.
پرهام ومامانش
30 آذر 92 0:29
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدات مبارک گلم
faezeh
3 دی 92 13:12
11ماهگیت مبارک آرتین کوچولو وایییی روز به روز عسل تر میشی
sepide
7 بهمن 92 18:44
خوشگل من چقد زرنگی تو فدات شم قربون اون موس (کون) کوچولوت بشم من