آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آرتین کوچولو

ده ماهگی شیرین تر از جانم

1392/8/11 1:29
نویسنده : مرمر
578 بازدید
اشتراک گذاری

پسرزمستونی کوچولوی شیرینم سلام!اول از همه عشق من 10ماهگیت مبارک

ببخش مامانی بعد چندروز اومدم اخه شما اصلا اجازه نمیدی جز به شما به چیز دیگه ای توجه کنم شبها هم انقد خسته ام که درحالیکه شمارو شیرمیدم که بخوابی خودمم کنارت غش میکنم

بهرحال دلبرک کوچولوی من دورقمی!شدنت مبارک ایشالله سنت دورقمی و سه رقمی بشه الهی امین

نمیدونی چقد شاد و خوشبختم چقد از باتو بودن لذت میبرم من از هرثانیه و هرلحظه دارم نهایت استفاده رو میکنم و میدونم بازهم بعدا دلم برای این روزا تنگ میشه

عشق من خدارو شاکرم که نهایت لطفشو درحق من کرد و یه فرشته اسمونی رو زمینی کرد فقط و فقط برای من فرستاد(خب البته با بابافرهاد)

مامانی میخوام بدونی تو شیرین ترین و بهترین اتفاق زندگیمی هزاربار هم بگم بازم تکرارمیکنم پسرم دیوونتم عاشقتم

 

خب برسیم به کارای جدیدی که یاد گرفتی و هروزشیرینتر از دیروز میشی

25.7.92اپ اولین  دس دسی

تو ماشین بودیم و بابا فرهادیه اهنگ شاد گذاشت که دیدم داری دس دسی میکنی و ذوق میزنی نمیدونی چقد ذوق زده شدم اخه من اصلا بهت یاد نداده بودم که دس دسی کنی خودت یاد گرفتی عشق من حالا دیگه هروقت اهنگای شاد میشنوی یا کسیو میبینی و خوشحال میشی دس دسی میکنی.الهی فدات شم که گاهی تو اوج گریه هم دس دسی میکنی و باعث میشه من غش کنم از خنده

3.8.92 چهاردستو پاکردن

عزیزم مدتی بود یاد گرفته بودی حالت چهاردستوپا بری ولی اصلا نمیرفتی و مث کماندوها سینه خیز میرفتی یعنی هرکی سینه خیز رفتنتو میدید میخندید میگفت مث کماندوها میره

ولی امشب یکدفعه شروع کردی به چهاردستو پاکردن و خودتم کلی خوشحال شده بودی ازهفته پیش خودتو به مبل و میز تلویزیون میگرفتی بلند میشدی اما از اشپزخونه نمیتونستی بیای بالا که امروز اینم بلاخره با موفقیت انجام شد

الان دیگه مث فرفره چهاردستو پامیکنی و از همه چیز و همه جا بلند میشی

اینجا داری باخوشحالی میای تو اشپزخونه پیشی کوچولو

اهان اینم باید اضافه کنم که خونمون سرامیکه و تاحالا هم هیچ مشکلی نداشتیم اما ازوقتی چهاردستو پامیکنی همش تپو تپ میفتی زمین برای همین من جاهای لخت رو که زیادهم هست رو با فرش و پتو پوشوندم تا این مرحله هم رد شه

مدتی بود کالسکه ات تو اتاقت بود چون استفاده نمیشد اما از وقتی که تصمیم گرفتی تموم قطعاتشو مهندسی کنی من جمعش کردم و بعضی وسایل دیگت مث گهواره که دیگه برات امن نبود هم جمع کردم اتاقت خلوت شد

ازوقتی که انقد فضول شدی منو تو توی اتاق خوابت میخوابیم هردومونم رو زمین اینجا من خواب بودم و دیدم صدای اوازخونیت میادتاچشمامو بازکردم با این صحنه روبرو شدم

جون منی آرتین عشق کوچولوی شیطون ..بلاخره نوبت منم شد اونروزی که بخاطر یه نی نی کوچولوی فضول تموم دکوریهامو جمع کنم

فعلا شدید درگیراسپیکرای  سینمای خانگیم نمیدونم از دست تو اینارو کجاقایم کنم

5.8.92 بای بای

نی نی من بای بای رو قبلا ها یاد گرفته بودی ولی خیلی استفاده شو بلد نبودینیشخند اما الان قشنگ بلد شدی و یه چیزی هم تومایه های ب ب میگی یعنی بای بای

نمیدونم چطور با اونهمه شیطونی و فضولی گاهی برای من مظلوم ترین فسقلی دنیایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سحر
11 آبان 92 12:27
ای جونم .عشق خاله 10ماهگیت مبارک ایشالا صدساله بشی شیرینم.


ایشالله زود نی نی شما بیاد براش ماگرد بگیریم خاله جون
faezeh
11 آبان 92 13:49
ده ماهگیت مبارک آرتین کوچولو


ممنونم خاله مهربوووووووووووون
soulraz
11 آبان 92 15:34
سلام دوست من
هزار ماشالا چه گل پسری شده
خدا پشت وپناهش باشه.
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید


مرسی عزیز دلم که همیشه به من سرمیزنی نی نی ماهم برات یه بوووووووووس میفرسته
مرمر(مامی کسرا)
11 آبان 92 15:59
الهی خاله قلبونت بره ...چهاردست و پا رفتنت مبارک نی نی...تازه اولشه مرمر جون..تو راهه شیطونی های آقا آرتین...از طرف من محکم بچلونش و بعدشم یه ماچ گنده از لبش کن...


وای منو نترسون یعنی از این میخواد شیطون ترشه؟؟؟؟؟پناه برخدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
11 آبان 92 18:12
سلاااااااااام عزیز خالــــــــــــــــه
آفرین به گل پسرم تا میتونی بازی کن و از این لحظات شیرین و پاک کودکی لذت ببر نترس مامانی شاید از خرابکاریهات کمی اخم کنه اما از ته دلش خوشحاله پسر گل باهوشو شیرینی داره


واقعا همینطوره شیرین ترین و بی غم ترین روزهای عمرش که فقط یه برا تجربه میکنه
معصوم/مامان جان جان فاطمه
11 آبان 92 19:28
خـــــب به سلامتي شما هم دكوري ها رو جمع كردي
حالا مونده،الــــبته شيرين تر شدنش مونده
قربون جيگر خاله،مرمري كي عكس هاي اين نفسي حاضر ميشه؟
منتظريم ها[اره همه چیز جاسازی شده حسابی
هنوز سفارش درست شدنشوندادم ایشالله نزدیکای تولدش میگیرم
مامان هیما
12 آبان 92 14:28
عزیزم چه بزرگ شده من تو سایت انجمن خانوم گل با شم آشنا شدم من شما لینک کردم لطفا شما هم سایت دخمله منو لینک کنید
http://bani-eshgh.niniweblog.com/


ازاینکه اشناشدم باهاتون خوشحال شدم حتماسرمیزنم
پرخانم(مامان ویانا)
12 آبان 92 18:33
عزیزم چه پسر خوشگلی ده ماهگیت مبارک از طرف منو ویانا بوسسسسس


مرسی گلم
مائده(ني ني بوس)
14 آبان 92 17:48
١٠ ماهگيت مبارك خاله جون.ايشالا به زودي شروع ميكني به راه رفتن و اونوقته كه ماماني بايد همه چيرو جمع كنه
مامان ندا
15 آبان 92 1:02
دس دس برای ارتین جون باکارهای جدیدش
مامان ایدین
16 آبان 92 14:40
وایی نی نی جون چقدر تو شیرینی دوست دارم بخورمت چهار دست و پا راه رفتنت مبارک باشه گلم الهی همیشه سلامت باشی
sepide
16 آبان 92 19:24
چقد نازززززززززززززه فداش بشم شیطون کوچولو منم همش دنبال ساینا میدوام خیلی شیطون میشن وقتی چهاردست و پا میشن 10 ماهگیت مبارک عزیزم
مینا
17 آبان 92 17:18
ای جوننننننم 10 ماهگیت مبارک باشه آرتین جوجو مبارک باشه 4 دست پا رفتنت کوچولوی ناز
مینا
17 آبان 92 17:31
مرمر جون بزار یاد بگیره برقصه اونوقته دوست داری درسته قورتش بدی سامیار روز عروسی دخترخالم 11 مهر یاد گرفت دس دسی کنه و الان با هر آهنگی دست میزنه و خودش رو تکون میده وزن سامیار 10کیلو 400 ولی حالا که را افتاده از بس خوشش میاد فقط راه میره شیطون شده غذا هم کم میخوره
sepide
18 آبان 92 16:46
10 ماهگیت مبارک عروسکم.ایشالله تولد 100 سالگیت
مامان النا ز
5 آذر 92 1:18
ده ماهگيت مبارك پسر گلي
اولین سایت تخصصی قالب کودک...لی لی تـم
7 آذر 92 13:18
خوشگلم.............منتظر حضور گرمتونم.... با طرح تخفیفیه چله زمستان