آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آرتین کوچولو

مسافرت به زاهدان

1392/7/24 3:00
نویسنده : مرمر
931 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم هنوز یه هفته نبود که اومده بودیم که بابا فرهاد گفت دلش هوای مسافرت کرده نیشخند

منم که به مارکوپلو مشهورم خلاصه تو نصفه روز بند و بساط و جمع کردیم و بطرف زاهدان همراه دایی علی راه افتادیم و اومدیم خونه عمه ژاله.خب روزای خوبی رو پشت سرگذاشتیم

٢٠.٧.٩٢

امروز تولد مامانت بود شدم ٢٤سالهدلقکاز صبح هرچقد نشستم تا باباجونت بهم تبریک بگه نگفت اخرم من و تورو تو خونه گذاشت و رفت بیرون تا اخر شب هم نیومد دلم داشت از غصه میترکید خانواده خودم همه بهم زنگ زدن دوستامم همه اس دادن ولی بابای بی معرفتت هیچی

شب اومد خونه و بازم یادش نبود تازه میخواست بره خونه عمو حمیدت شب نشینی که یهو بغضم ترکید و به عمه ژاله گفتم تولدم یادش رفته.یهو یادش اومد و کلی معذرت خواهی کرد ولی برای من چه فایده داشت ؟گریه

خب بگذریم از همه اینا کارایی که تو این مدت یاد کرفتی اینه کهاز حالت سینه خیز میشینی.

اول شروع میکردی از من بالا رفتن ولی الان دیگه هرچیزی که ببینیش دستای کوچولوتو بهش میگیری و وای میستی

شاید برای یه ثانیه هم بتونی بدون کمک من وایسی که خیلی ذوق میکنم از این کارت

دیگه اینکه عمه جون بلاخره لطف کرد و از شما تو اتلیه اش کلی عکسای خوشگل گرفت

من خامشو الان برات میزارم ایشالله بعدا کارشده اش رو هم میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

ساره
24 مهر 92 11:13
سلام مامان مرمر جون...خوبی؟مردا همین جورین...غصه این چیزا رو نخور...منم امسال همین حال تو رو داشتم....بی خیال.راستی واسه نی نی نازت هم تبریک میگم ....هووورااا


مرسی ساره جون
چی بگم دلم خونه.........مرسی گلم بوووووووووس
soulraz
24 مهر 92 14:28
سلام دوست من
تولدت هزار بار مبارک
من که از راه دور نمیتونم برات کادو بفرستم پس همه این گلای ناز رو با بهترین دعاها تقدیمت میکنم



عزیز دلم چقد تو ماهی منم میبوسمت
سحر
24 مهر 92 23:37
ای جوووووووووووووووووووووووووووونم
تولدت مبارک عزیزم


میسیییییییییییییی
سارا مامان محمدرضا
25 مهر 92 3:26
مرمر جون تولدت مبارک باشه. چه عکسای خوشگلی انداخته آقا آرتین. میبوسمت هزار تا.
مرمر جون چرا پیشمون نیومدی؟


نمیدونستم شما زاهدانی خانومی ایشالله دفعه بعد بوووووووووووووس
مامي نسيم
25 مهر 92 14:26
هميشه به سفر عزيزم
تولدت مبارك ماماني صد سال به اين سالها
عكساي اتليه هم خيييلي ناز شده
راستي ماماني مردا همشون در زمينه مناسبتها مث همن


مرسی نسیم جان امسال خیلی منتظربودم که یادش باشه اماااااااااااا............
الهه(مامان یاسان)
26 مهر 92 20:53
سلام دوست جونم الهی قربونت برم زیاد ناراحت نباش حتما خیلی درگیر بوده ایشاالله ساله دیگه برات جبران میکنه...
راستی تولدت مبارک مامان کوچولو
نی نی جونم تو هم خیای عکسات ناز شدند قربونت برم


مرسی الهه جووووووووونم بوووووووووووووووس
مامان محمدامین
27 مهر 92 2:08
قربون خودت و اون عکسای نازت بشم من خاله جونی...
ایشا... به همین زودیا راه بیفتی عزیزم
مامانی تولدت مبارک ایشا... 150 ساله شی و سایت همیشه بالاسر ارتین نانازی باشه
راستی مرمر جون شما از من 1 سال بزرگتری من 21 مهر 23 ساله شدم


اخی مامان محمد امین میبینم شماهم مث من مامان کوچمولویی
مامان ندا
27 مهر 92 17:06
تولدت مبارک
مرمرجون همه مرداهمینن مال منم یادش میره حالاامسال شانس اوردن یادش نرفت ومنوسورپریزکرد
راستی عکساش چقدرخوشگلن مخصوصابامرواریدوتور


مرسی خاله ندا .حدود 500تا عکس گرفت همه خوشگل
تا حالا اتلیه نبرده بودمش حالا گفت فعلا خامش دستت باشه تا درستشون کنم
مامان ندا
27 مهر 92 17:06
زمینی رفتی یاهوایی تازاهدان که خیلی راهه


ندا جون با ماشین خودمون رفتیم
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
28 مهر 92 14:54
عشق خاله چه ناز شده ♥♥♥♥
مر مر جونم تولدت مبارک انشالله 124 سالگیتو جشن بگیرید عزیزن ★☆


مرسی مونس جوووووووووووونم رمزو گرفتی؟
الهه
28 مهر 92 22:40
وووووووای خدای من چه بزرگ شده این خوشگل خان چند وقت بود سر نزده بودم خیلی دل بر تر شده ماشالله بهش اسپند دود کن مامانی


مرسی الهه جان همیشه لطف داری به ما
انقد تو این مسافرت این بچه ضربه بهش خورد خدا میدونه هروز صدقه میزارم کنار
نیروانا.نی نی
30 مهر 92 1:54
پسرت خیلی نازه دلم می خواد بخورمش این عکسای خوشملو ازش میزاری چشش میکنن واسش اسپند دود کن


ممنونم عزیزم
مامان سید عرشیا
30 مهر 92 19:57
سلام مامانی . عزیزم همه عکسها خوب شدن مخصوصا اون عکس که زمینه اش زرد هست. آرتین جون هم مثل همیشه ناز و خوشگله. در ضمن تولد شما هم مبارک باشه . انشاله که سالیان سال زنده باشی. اصلا ناراحت نباش من هم از چند ماه قبل خودم مناسبتها را یادآوری می کنم اون هم با چه مکافاتی. همه مردها مثل همند.
مینا
30 مهر 92 22:33
تولدت مبارک مرمر جون ایشالا تولد 120 سالگی رو هم دور خانواده جشن بگیری عکسای فسقلی هم عالییییی شدن منم تو فکرشم که شیطونکم رو ببرم آتلیه
مامان الناز
3 آبان 92 1:52
تولدت مبارک عزیزم عکسای گل پسرم خیلی قشنگ شده
faezeh
3 آبان 92 12:46
ای جان جیگرتو بخولم
sepide
5 آبان 92 18:49
تولدت مبارک مرمر جون بیخیال مردا قربون پسر خوشگلمون بشم من
مامان امیرعلی
5 آبان 92 23:12
سلام مامان مرمر چه پسر شیرینی دارین خداحفظش کنه به ماهم سربزنید


مرسی گلم چشم الان میام