آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آرتین کوچولو

نظرات (23)

sari
14 مهر 92 2:55
سلام دوست من !
خیلی خواستنیه ....واای دوسش دارم ....خدا حفظش کنه ...
با اجازه من لینکتون کردم ..اگه مایل به تبادل لینک باشین خوشحال میشم ...
منتظریم ...


حتما دوستم با افتخارلینک کردم
مینا
14 مهر 92 13:17
واییییییییییی چقدر بزرگ شده ماشالاااااااا خدا حفظش کنه این جیگر طلااا رووو
سحر
15 مهر 92 10:31
واااااااااااااااااااااااای خدا چقد تو نازی پســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر. عزیزم واسش اسفند دود کن


مرسی سحر جون چشات قشنگ میبینه
سپیده
15 مهر 92 16:14
سلام. به این سایت سر بزنید شاید برای تولد کمکتون کنه
http://www.nininik.com/



ممنون دوست خوبم



faezeh
15 مهر 92 18:00
ای جان دلم لپاشو ببوس


چشم خاله مهربون
مامان ندا
15 مهر 92 19:37
وای آرتین چون رفته بودی بهشت عروسی دایی خوش گذشت اقادوماد


متاسفانه تو عروسی اصلا بهش خوش نگذشت چون مامان قرطیش همش داشت وسط میرقصید بچم دست مادربزرگ و دایی و خالش موند خخخخخخخ
خیلیم خسته شده بود و حاضرنبود که بخوابه
مامان شبنم
16 مهر 92 18:53
ای جان جیگرش بخورم ماشاا...
زود به زود عکس خوشگل من بزار


ممنون خاله جونم چشم تند تند عکس میزارم .این سری هم که خیلی گذاشتم
مامان ایدین
16 مهر 92 20:29
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

روز جهانی کودک مبارک


مرسی بووووووووووووووووووووووووس
سارا مامان محمدرضا
17 مهر 92 3:07
وای آرتین جون تو چقدررررر نازی. عکسات خیلی خوشکلن. بووووس. عروسی خوش گذشت بهت؟
مرمر جون به ما هم سر بزن. با چند تا پست جدید آپم.


چشم الان میام
مامانی درسا
17 مهر 92 8:14
ای جونم جه ماه شدی پسرم روزت جهانی کودک هم مبارک ......


ممنونم خاله جون
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
18 مهر 92 2:17
عزیز دلم مرد شده ماشاااالله ... مر مر جون آرتین زو ببوس از طرف من ... ماشالله قند و عسلیه واسه خودش
مامان رادمهر
18 مهر 92 12:38
ای خداااااااا چه آقایی شدی تو پسر اروپایی من ایشالله همیشه به گردش و مسافرت باشی خوشگل خاله واقعا ستاره سهیل شده بودی عزیزم.....من که دیگه خسته شده بودم از بس که بت سر زدمو همش با پست تکراریت روبرو شدم دست مامان جونت درد نکنه که بالاخره آپ کرد
شقایق مامان آرشا
19 مهر 92 12:20
نا ناززززززززززز خالهههههههههههههه
مینا
19 مهر 92 20:46
عزیزم با اجازه لینکتون می کنم
الهه(مامان یاسان)
20 مهر 92 2:49
سلام آرتین جونم الهی قربون اون قیافت برم که هر دفعه خوردنی تر از قبل شدی مرمر جونم ببخشید که انقدر دیر بهتون سر زدم
فرناز مامان ایلیا
20 مهر 92 3:58
ماشالله به نینی جیگر نانازت دوست داشتی به وب پسمل منم سر بزن عزیزم باب اسفنجی سایز کوچیکش میخوره به نینی خواستی خبرم کن. 09363829997 farnaz_faraji90@yahoo.com
مامان سمی
21 مهر 92 16:30
ای جووونم چه عکسهای خوشگلی.چه پسملی جیگری مرمر جون همیشه به گردش و شادی گل پسرت ماشاالله خیلی بزرگ شده از چشم بد دور باشه انشاالله
الهه(مامان یاسان)
22 مهر 92 2:20
دوست جونم با پست تولد آپیم
پرهام ومامانش
23 مهر 92 22:31
زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاكی چشمه زمزم مبارک باد عید قربان، نماد بزرگترین جشن رهایى انسان از وسوسه هاى ابلیس
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
23 مهر 92 23:47
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . . عید قربان بر شما مبارک
الهه
28 مهر 92 22:41
فدای تو کاکل به سر بشم من جوجه طلایی ناز نازیی،مسافرت خوش گذشت خاله جونی


خیلی خوب بود جاتون خالی
مامان مهرسام
23 آبان 92 10:11
پس چرا نظرات من نیست ؟ یعنی نرسیده ؟؟؟