آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

آرتین کوچولو

پایان مسابقه و پنجم شدنت گل من

1392/5/25 3:00
نویسنده : مرمر
501 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسل من بلاخره این مسابقه نی نی شکمو تموم شد و مامان راحت شدزبانخداییش که خسته شده بودم عزیزم دیگه داشت خیلی کش دار میشد

اما گل من زحمتای مامان نتیجه داد و شما نفر5ام شدی گرچه من میخواستم نفراول باشی و البته که برای من و بابایی همیشه اولی

تارتبه دوم هم رسیدی گلم اما نمیدونم تلاش من شاید کم بود که تو سه روز اخر از دوم به پنجم رسیدی

عزیزم نتیجه اینه هرکی بیشتر تلاش کنه موفق تره شاید مامانی کم تلاش کرد شاید تو این سه روز اخر دیگه پیگیری نکردم و برای همین کسایی که تلاش بیشتری کردن رتبه های بهتری گرفتن

عزیز من این مسابقه که جز سرگرمی چیزی نبود ولی باید بدونی بعدها که بزرگ شدی برای مسابقه های مهم زندگی که واقعین باید تلاش بزرگ کنی باید سخت بدست بیاری تا قدر و شیرینیشو بدونی

 

بهرحال گل پسرمن مامان تلاششو کرد تا بهت بگه وقتایی که تو;تو خواب بودی مامان ساعت ها بیدار بود و پای اینترنت برای اولین مسابقه عمرت تلاش کرد

عزیزکم پنجم شدنت مبارک .عکس قشنگت تو مجله شهرزاد شهریور ماه چاپ میشه و من و غرق شادی میکنه

تو این مسابقه 1177تا رای جمع کردی و نشون میده مامانی خیلی برات زحمت کشید هاااااااااااا

ازهمه اون دوستایی که بهمون لطف کردنو رای دادن خیلی خیلی ممنونم خوشحالم که دوستایی خوب پیدا کردم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان رادمهر
19 مرداد 92 14:18

مبارکه خیلی عالیه نفر پنجم شدنم خیلی کار سختیه معلومه که مامانش براش حسابی زحمت کشیده - مامانی خسته نباشی


ممنوت خاله جوووت
soulraz
19 مرداد 92 15:17
هورررااااا
مبارکه مبارکه
امیدوارم توی تمامی امتحانات زندگیت برنده بشی فرشته کوچولو
مبارک مامان گلشم باشه
خدا قوت عزیزم




ایشالله دوستم.ممنوت خاله مهربون
زهرا
19 مرداد 92 16:26
تبریک به مامانیو گل پسرش(به امید اول شدنش تو مسابقه های بعدی........)
مامان ندا
19 مرداد 92 17:37
تبریک میگم مرمرجون ان شالله همیشه آرتین جونم جزونفرات ائول باشه مبارکتون باشه
مامان علي خوشتيپ
19 مرداد 92 18:04
تبريك ميگم.موفق باشي عزيزم
آخي ...چقدر قيافش معصومه


ممنونم دوستم
شبنم
19 مرداد 92 18:51
به به مبارکه اقا رامتین دست مامان گلتم درد نکنه
ستوده
19 مرداد 92 20:09
سلام مامان مهربون
مباااااااااااااااررررکه
ایشالا همیشه تو مسابقات زندگیش سر بلند باشه




ممنونم دوستم انشالله
مامان حسنا
19 مرداد 92 23:27
وای مبارکه خیلی خوشحال شدم
parnia
20 مرداد 92 13:17
ماشالا چه قدر نازه اللهی
یاسمن
20 مرداد 92 23:26
مبارکه ایشالا تو بقیه مسابقه های زندگیش همیشه اول باشه
سپیده
22 مرداد 92 15:49
مبارک باشه عزیزم ایشالله تو تمام مراحل زندگیش برنده باشه
مامان شیوا
23 مرداد 92 0:05
هــــــــــــــــــــــورا.مبارکت باشه عسل خان.مرمرجان واقعا خـــــــســـــــــتـــــه نباشی عزیزم.خیلی خوشحالم که آرتین خوشگله موفق شدوبــــــــــوس برا هر2تاتون



مرسی شیواجون ماهم یه بووووووووووووووس گنده میفرستیم برات
مامان ندا
23 مرداد 92 11:11
آپم


الان میام
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
23 مرداد 92 15:04
بازم تبریییییییییییییییییک _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶•♥•¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
شقایق مامان آرشا
23 مرداد 92 17:29
همیشه برنده باشی عزیزم.تبریک می گم


زنده باشی خاله جونم .همه نی نی ها برنده این مسابقه بودن بسکه همه خوردنی و ناز بودن
مهتاب
24 مرداد 92 1:05
ای جونم
مبارکه


مرسی عزیزم.خیلی دوست دارم همیشه لطف میکنی به ما سرمیزنی
نفس63
24 مرداد 92 13:21


آرتین جون قدر مامان بابای گلتو بدون

وقتی میبینمت کلی شاد میشم اگه الان بودی بی برو برگرد ماچ محکم میکردمت

راستی منم بهت رای دادم ناز پسر مممممممممممممممممماچ


مرسی خاله جونم شکاهم خیلی مهربونی هاااااااااا
مامان سید عرشیا
25 مرداد 92 15:55
اقا آرتین خیلی خیلی خوشحال شدم که شما رتبه 5 شدی. مسابقه سختی بود . دست مامانت درد نکنه. ماشالله روز به روز شیرین تر می شی عزیزم . دوست دارم خوشگلم . یه عالمه بوس آبدار فقط برای آرتین
مریم
25 مرداد 92 17:08
سلام به آرتین جوووون و مامانش
اینقدر این پسر رو من دوست دارم حد نداره
من 2 تا رای بهت داده بودم
خیلی خوشحالم که عکست تو مجله چاپ میشه
ان شالله خوشششششبخخخخخت بشی و موفففففق


مرسی خاله مریم مهربون دوست دارمی هزارتا
مائده(ني ني بوس)
25 مرداد 92 17:17
خاله جون تو بايد اول ميشديولي بازم خيلي خوبه پنجم شدي
مامان ندا
26 مرداد 92 14:46
مرمرجون هزینه تم 60هزارتومن شدالبته من مهمونام خصوصی بودن توی لینمک وبلاگ نوزان سرزمین شادهست یک سری بزن من ازاونجاشانسی خریدم وراضی بودم خودت میتونی طرح ورنگش راازروی سایت باکمی تغییرسفارش بدی خودش هم کمک میکنه ولی بهش بگومی خواه یتمام عکساش براق باشه اول روی کاغذچاپ کنه بعدروی مقوابزنه مثل لیبل نوشابه ان شالله ارتین جونم دندون درمیاره وماهم جشن خوشگلش رومی بینیم
مامان ندا
26 مرداد 92 18:14
مرمرجون من ازسرزمین شادکه لینکش تووب نوژان هست خریدم مهمانای من خصوصی بودن شد60هزارتومن اگه خواستی بگوهمه کارهایت رامثل لیبل نوشابه بزنه کارش تمیزبودراضی بودم
مامان شبنم
27 مرداد 92 13:36
مبارک آفرین به این مامان پر تلاش


ممنون گلم
.RAHIL.
28 مرداد 92 0:11
سلام !

خواستم بگم این نی نیه شما خیلی نازهههههههههههههههه خیلیم جیگره


مرسی عزیزم خودتون هم خیلی ماهین
سحر
29 مرداد 92 0:57
مبارکه آرتین جونم......
مامان سمی
29 مرداد 92 15:12
ای جووونم جیگرتو ماشاالله چقدر آرتین جونی بزرگ شده
برنده شدنت تو مسابقه رو تبریک میگم فسقل خان البته باید از مامان مهربونت تشکر ویژه کرد که اینهمه زحمت کشیده انشاالله در تمام مراحل زندگی برنده باشی و قدر مامانتم بدونی خاله جون
مرمر جون آرتینی رو از طرف من یه ماچ آبدار بکن


وای سمی جون چقد خوشحالم کردی که اومدی و پست گذاشتی دلم تنگ شده بود
نگار
29 مرداد 92 22:32
عزیزم تبریک میگم ....

قربون این خنده شیطونیش برم من ...عوض منم ببوسش


مرسی خاله مهربون خیلی ممنون که سرزدی
مامان مهرسام
31 مرداد 92 18:13
مبارک باشه آرتین خان واقعا کار سختی بود رای جمع کردن و مامانیت خیلی زحمت کشیده ...منتظر مجله شهر زاد که تو نازنازی توش باشی هستیم


ممنونم خاله جون
بهار مامانه برسام
2 شهریور 92 14:41
خانمی بهت تبریک میگم
انشاالله گل پسرت تویه تمام مراحل زندگیش برنده باشه
خانمی بخش پرسش و پاسخ که در مورد نی نی ناز خودتون سوالی رو پرسیده بودید دیدم و اینکه به من لطف کردی و خجالت دادی
خانمی اومدم وبتون تا بهتون بگم گلم من کاری نکردم که شما منو مورد لطف و محبتت قرار دادی
وظیفه بود
من خوشحالم که بخش پرسش و پاخ باعث شد من با مامان گلی مثل شما و نی نی هزار ماشالله نازی مثل گل پسرتون آشنا شم
انشاالله همیشه موفق و شاد و تندرست و خوشبخت باشید و خدای مهربون سهمتون از این زندگی رو بهترین ها و زیباترین ها قرار بده


بهار جون منم خیلی خوشحالم با شما اشنا شدم هم خیلی خانومی هم یه مامان گل
بوس برا خودتو پسمل گلت همیشه میام بهت سرمیزنم
سارا مامان محمدرضا
3 شهریور 92 11:52
پنجم شدنت مبارک آرتینی. مرمر جون رمز ها رو برداشتم عزیزم. به وبلاگم سر بزنی خوشحال میشم. البته هنوز کلی پست هست وقت نکردم بزنم ولی در اسرع وقت اقدام میکنم. منتظرتم. بووووووس
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
13 شهریور 92 3:25
خیلی خووووشحال شدم عزیز دلم .مبادک باشه گل پسرقند عسل