آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

آرتین کوچولو

هفت ماهگیت مباررررررررررررک

1392/5/11 11:42
نویسنده : مرمر
543 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم نفسم شکلاتم هفت ماهه شدی

چه زود امروز بجای اینکه خوشحال باشم دلم گرفته چه زود داری بزرگ میشی مامانی چه زود میخوای اقا شی اخه چه عجله ایه؟هفت ماهه مال منی نفسم با نفست گره خورده هفت ماهه حس میکنم جز تو چیز دیگه ای تو این دنیا اهمیت نداره هفت ماهه میخوام بمیرم تا یه خار هم تو انگشت کوچولوت نره

عزیزم تو شیرینترین اتفاق زندگیمی از خدا میخوام توجشن هفتاد سالگیت هم شاد و سرحال باشی و اون موقع هم بدونی بازم پسرکوچولوی منیقهقهه

نی نی خوشگلم خیلی خیلی شیطون شدی وقتی بیداری حتی اومدن تو نت هم برام مث یه رویاست چون اگه کنارت بشینم بهم بی توجه ای و مشغول بازیتی اما وای بحال اون موقع که بیام پای لب تاب بشینم یه کارا میکنی که بیا  و ببین

از شیرینیات بگم اخه دیگه گفتن نداره انقد ابنبات شدی که هرکی میبینتت فقط میخواد قورتت بده

امروز ناخواسته یا خواسته؟متفکرنمیدونم چندباری گفتی بابا که صدات هم ضبط کردم

عسلی من دوتا غذای جدید بهت اضافه کردم زرده تخم مرغ و برنج دم کرده که حسابی له میکنم

خداروشکر خیلی دوست داری کلا به غذا نه نمیگی

صبحا ساعت ٧باز بیدار میشی و انقد غرغر میکنی تا مارو هم بیدار کنی همه میگن مال دندونته امیدوارم دوباره ساعت خوابتم درست شه

کم کم داری یاد میگیری پاهاتو بخوری و من عاشق اینکارتم هرموقع میخوای بخوری کلی تشویقت میکنم ولی هنوز موفق نشدم عکس بگیرم

گل نازم بازم بهت هفت ماهگیتو تبریک میگم میخوام اینو بدونی تو دنیا هیچکس نمیتونه اونقد که منو بابا فرهاد دوست داریم دوست داشته باشه

فرشته ی بی بالم به داشتنت میبالم

قلب

ب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

الهه(مامان یاسان)
11 مرداد 92 3:39
سلام خاله جونم 7 ماهگیت مبارک ایشاالله 70 سالگیت الهی قربون خندت برم مرمر جون عکس اولیش خیلی جیجر شده بــــــــــــــــــــــــــــــــوس برا آرتین جوجو و مامان گلش
الهه(مامان یاسان)
11 مرداد 92 3:41
سلام خاله جونم 7 ماهگیت مبارک ایشاالله 70 سالگیت
الهی قربون خندت برم مرمر جون عکس اولیش خیلی جیجر شده
بــــــــــــــــــــــــــــــــوس برا آرتین جوجو و مامان گلش



مرسي خاله جونم كه هميشه مياي وبه ماسرميزني بووووس
مامانی آینده
11 مرداد 92 3:47
اوخدااااااا
ماشالله چقد این گل پسمل نااااازه
من فدا بشم
بیارش بوسش تنم
اوووووومممممماااااچ [بوسه]
آخیییششش

خدابراتون نگهداره.
مواظبش باشیا.
براش هرروزم گلپر دود کن.

گوششو بیار:
آرتین دوست دالم آقا کوشولو.





ما هم دوست دالیم خاله خوب و مهربون
soulraz
11 مرداد 92 10:23
سلام،هورااااا بازم عکسای جدید
7ماهگیش مبارک
امیدوارم همیشه شادو سلامت باشید
اسپندو صدقه یادت نره عزیزم


دوس جونی بازم اومدی و مارو شرمنده کردی مرسی گلم
مامان عادله
12 مرداد 92 2:03
نازنین گل پسرک شیرینم...هفت ماهگیت مبارک هرروز شیرین تر از رو ز قبل میشین شما کوشولوها ..میشه بخوریمتون
shahrzad
12 مرداد 92 14:38
وااااااااااااای خدای من چه نی نی نازیه خیلی خوشگل میخنده به وبلاگ پسرخاله کوچولوی من به نام کامیار پسر ناز من ) هم سر بزنید....
مامان رادمهر
12 مرداد 92 15:31
مبارکه ... بوس بوس ... دست دست...بوس بوس...دست دست ... آآآآآآ...
مامان سید عرشیا
13 مرداد 92 0:32
آفرین به پسر نازمون که هر روز پیشرفتاش بیشتر می شه . کلمه بابا هم می گی ؟ صد آفرین به شما
معصوم/مامان جان جان فاطمه
13 مرداد 92 11:50
جوجوي ناز خاله 7 ماهگيتم مبارك... ماماني ميبيني چه زود بزرگ ميشن،يهو . . . تو اين عكس خوابيده مثل ماه ميمونه
فرانك
13 مرداد 92 13:16
سلام واي خيلي ناز و خوشگل خدا براتون نگه داره مامانش اسپند يادت نره براي اين بچه نازوخوشگل دودكني هااااااااااااااا
تبسم عشق
13 مرداد 92 16:32
مامان آرتین، پسر کوچولوی ناز خوشملتو خیلی دوست دارم واقعا خیلی نازه. برام دعا کن پسری به خوشملی و باهوشی و تو دل برویی مثل پسر تو بیارم. ان شالله همیشه خوشبخت و شاد باشین.
ستاره آسمونی
15 مرداد 92 13:48
بوس کوچولوی دوست داشتنی ایشاالله همیشه سالم و سلامت زیر سایه پدر و مادرت باشی عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــزم


ممنونم عزیزم از اینکه سرزدی
عمه جونی
16 مرداد 92 3:29
من و کیانم بهتون رأی دادیم انشالله برنده بشی عزیزم
سروش
16 مرداد 92 11:31
سلام خدا براتون نگهش داره انشاله خيلي خوشگل وتو دلبروست همچنين شما وپدرش را خدا براي اون كوچلو نگه داره
مامان یاسمین زهرا
16 مرداد 92 14:13
ببخشید واب سوالتون رو اینجا اومدم بدم .من گود بیبی 3 سال پیش خریدم از قیمتش خبر ندارم ولی از جنسش راضیم البته اینو بگم که دخترم خیلی هم روش نمیشینه ولی کلا خوب بوده.امیدوارم یه ریزه کمک کرده باشم ببوسید پسرتون رو که خیلی ماهه ماشاا...
فرانك
16 مرداد 92 15:53
سلااااااااااااااااااااام بوووووووووووووووووووووس براي آرتين كوچولو باي باي فرشته كوچولو
Mami nasim
16 مرداد 92 17:59
هفت ماهگيت مبارك عزيزم اره مرمر جون ميبيني چه زود بزرگ ميشن انگار همين ديروز بود
مامان شینا
17 مرداد 92 2:49
من و همسرم به نی نی خوشگلتون رای دادیم ایشالا اول شه


خیلی لطف کردین دوست خوبم
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
17 مرداد 92 3:03
عزیز دلم 7 ماهگیت مبارک باشه عشقم چه قدر شما شیرینی آخه ؟ هان خاله جون ؟ انشاالله 120 ساله بشی آبنبااااااااااات ...
فقط میدونم مثل تو مزاحم نیستم
17 مرداد 92 10:23
متنتو پاک کردم بخاطر توهینت

خجالت تو باید بکشی که حتی انقد بخیلی که چشمت نمبینه یه مادر برای بچه اش که پاره تنشه بخواد رای جمع کنه

انقد جمع میکنم تا چشم ادمایی مث تو کورشه

اگه جرات داشتی از خودت نشونی میزاشتی نه اینکه مثا ادمای بزدل فقط یه اسم بنوبسی و بری

اول خواستم جواب ادم نادان و احمقی مث توروندم اما بعد دیدم جواب ندم هار میشی

بدبخت بیچاره این تویی که داری میترکی از حسودی

خداروشکر انقد بهمون نظر لطف داره که همین الان بتونم 10تا مث تو رو بخرمو ازاد کنم پس مونده 100تومن پول مسابقه که باهاش میشه فقط 4تا چیپسو پفک خرید نیستم

اگه شعور داشتی میفهمیدی که برای مادر پدرا معنویت کارا بیشتر از مادیاته

اما از اونجا که نداری و مطمعن بچه هم نداری چون لایق مادری نیسی مهم اینه که یه خاطره یه عکس چاپ بشه

مهم اینه که بعدها به پسرم بگم انقد برام مهم بودی که بخاطر تو .وقتی خواب بودی برای اولین مسابقه ای که شرکتت دادم وقت گذاشتم

و بعد هم اینکه بخاطر حرفای زشتت واگذارت کردم بخدا

خودش میدونه چطوری جوابتو بده


Adele
17 مرداد 92 12:37
منم رای دادم بهش
پرهام ومامانش
17 مرداد 92 16:31
دلها همه بهاران شد از شمیم باران
مه رخ نموده امشب در عید روزه داران
هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران
شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران
پیشاپیش عیدتون مبارک گلم


عیدشماهم مبارک
soulraz
18 مرداد 92 1:41
سلام عزیزم
عیدتون مبارک
امیدوارم هرچی از خدا میخوای بهت بده
گلم خودت رو بخاطر حرفای نادرست دیگران ناراحت نکن
اون خلاصه یه جایی چوب عمل زشتش رو میخوره
مواظب خودتون باشید



عید توهم مبارک دوست خوبم
چقد خوشحالم میکنی هرسری میای سر میزنی
مرمر(مامی کسرا)
18 مرداد 92 9:50
قربونت برم چقدر ماهی تو....7 ماهگیت مبارک..


میسی خااااااله بوووووووووس
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
18 مرداد 92 18:23
ناناســــــی
نفس
19 مرداد 92 1:11
واااااااای خدای من چه پسمل خوشکلی ...منم ازاین پسمله میخوام...هفت ماهگیتم مبارک عزیزدلم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
19 مرداد 92 1:50
عزیییییییزززززززززززززمممممممم پنجم شدنت مبارککککککککککککک هفت ماهه شدنت هم مبارک خوشگلک خاله بووسسسسسسسسسس
پرهام ومامانش
19 مرداد 92 2:29
پنجمی مبارک امیدوارم همیشه موفق باشین


ممنونم عزیزدلم
مرمر(مامی کسرا)
19 مرداد 92 9:22
مبارک باشه پنجم شدن آرتین جون تو مسابقه نی نی شکمو....آفرین به عزیز خاله..
اما من توقع اول یا دومی رو داشتم..چی شد یهو.......


مرسی دوستم.نمیدونم چطورنفراول ودوم توی سه روز700تارای جمع کردن؟؟؟؟
بهرحال برام چاپ شدن عکسش تومجله مهم بودکه خداروشکرشد
تنشون سالم باشه بقیه چیزامهم نیست
Abigail
19 مرداد 92 9:59
الهی!!! ماشاالله! خدا به ببخشتش! من عاشق بچه هام! می پرستموشون، به کوچولو هم رای دادم (تا قبل از عید) عزیزمه! خیلی مراقبش باش.... بزرگتری آروز ی من اینه که چهار تا بچه داشته باشم و مامان خوبی بشم... برام دعا کن!
فرانك
19 مرداد 92 12:04
آرتين خاله پنجم شدي مبارك باشه عزيزم مامانش عكس آرتين كوچولوما تو چه مجله اي چاپ ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون خاله فرانک تومجله شهرزاد شهریورماه
سپیده
22 مرداد 92 15:47
7 ماهگیت مبارک عزیزم.قربون خنده هات
شقایق مامان آرشا
23 مرداد 92 17:31
7 ما هگیت مبارک عزیزم


ممنون خاله جون
مامان سید عرشیا
25 مرداد 92 16:49
چه قدر ناز خوابیدی آرتین جونم. خوابای خوب ببینی همیشه .


میسی خاله
سارا مامان محمدرضا
29 مرداد 92 18:29
7 ماهگیت مبارک باشه آرتین جون. من شما رو لینک کردم شمام اگه دوست داشتید ما رو لینک کنید خوشحال میشم با هم دوست شیم.
الهه(مامان یاسان)
31 مرداد 92 0:53
آرتین جونم مبارکت باشه خاله تو باید نفر اول میشدی ولی خوب پنجم هم خوبه
مامی لیلی
19 شهریور 92 10:21
ای جون دلمممممممممم وای خدا چه نازه ماشاا... مرمر جون گل پیرت رو که میبینم نمیدونم چرا اینقدر احساس نزدیکی میکنم بهش. یه حالتاییش مثل دنیای منهههههههه. بور بودنشم همینطور.