آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آرتین کوچولو

خوابیدن نانازت

1392/3/6 2:47
نویسنده : مرمر
807 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسلکم دلبرکم دوسه روزه یاد گرفتی با دستت چنگ بزنی به چیزایی که میبینی

حالا یا موهای منه که محکم میگیری تو دستتو میکشی یا چشمو دماغ و لب و هرچیوی که تو دستت بیادزبان

دستتو دراز میکنی و محمکم میگیری هرچیزیو حتی جغجه اتو هم از روزمین بادستت بر میداری

اینروزا همش داری تف میکنی همه خونه رو اب برد بسکه از لب و دهن شما اب اویزونه و همش هم بالبات بازی میکنیو صدای بووووووووووووووو در میاری از اینکه لبات میلرزه خوشت میاد

خواب شبونت هم مث ماه شده راس ساعت 11مثل یه پسر دسته گل میخوابی تا صبح که ساعت 10.30بیدار میشی قبلا ها مامانی موقع خواب اذیت میکردی اما الان همین که شیرت میدم خوابت میبره ویه بار هم ساعت 3شب و یه بار هم 6صبح برای شیر بیدار میشی از پتو هم که نگم بهتره که چقد بدت میاد همش با پات میزنیش کنار حتی وقتی میخوابی این عکسارو دیشب ازت تو تاریکی مطلق گرفتم اخه ببین چقد ناز میخوابی عروسک

اخه ادم دلش میخواد تو خواب بگیره حسابی بچلونتت که بچه چرا انقد ناناز میخوابی؟فکر دل من هم باش

 وخبر دیگه اینکه تازگیا یاد گرفتی بجای اینکه کل دستتو بخوری از یک یا د.و انگشت دستت استفاده کنیو با اون دستت هم جغجه بگیری

دلبرک من عاشقتم همین خداروشکر که مادر شدم تا طعم عشق به این شیرینی رو بچشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ایدین
6 خرداد 92 3:21
ای جانم
مامان پارسا
6 خرداد 92 8:07
اين دسته گل رو جاي من بچلونش ماماني من هوس ني ني كردممن ني ني ميخوامممممممممممممممممم
مائده(ني ني بوس)
6 خرداد 92 12:34
چقدر تو عسل و خوردني شدي
مائده(ني ني بوس)
6 خرداد 92 12:40
تو هم كه مثل ساريناي من ناز ميخوابي
معصوم/مامان جان جان فاطمه
6 خرداد 92 12:43
خدا ببين اين جوجو چه ناز خوافيده لپت رو بده بياد
سپیده
6 خرداد 92 13:06
سلام مرمر جون مرسی به وب دخترم سر زدی .خوشحال میشم باهم دوست شیم.آرتین کوچولو خیلی ناز خدا حفظش کنه.منم لینکتون میکنم
مادر خانومی
6 خرداد 92 18:18
ای جاانم آرتین خان تو چقد ناز می خوابی بیا بغلللللللللللللم
مامان حسنا
6 خرداد 92 19:36
مرمرجون از این ب بعد کچل میشی از دست ارتین مواظب موهات باش
الهه(مامان یاسان)
6 خرداد 92 22:06
مامانی بگو ماشاالله خدارو شکر که پسری خوب میخوابه
آفرین خاله جون که دیگه مامانی رو اذیت نمیکنی
وااای مرمر جون یاسان هم اصلا از پتو خوشش نمیاد


نمیدونم چرا انقد این وروجکا به پتو حساسن
شب ده باربلند میشم روش پتو میندازم
الهه
7 خرداد 92 0:35
الههی فدای تن بلوریش بشم من همین الان عکسشو به شوهرم نشون دادم دلش غش رفته میگه ماشالله خیلی نازه خیلی هم خوشگله. اینقدر دوس داشتم پیشم بود تا از زیر گردنش که میدونم الان چه بوی خوبی میده یه بوس محکم میکردممش
مائده(ني ني بوس)
7 خرداد 92 16:28
عزيزم با افتخار لينكت كردم
مامان نوژان
7 خرداد 92 18:24
عزیزم ممنون که به وب دخترم اومدی منم خوشحال میشم که شمارولینک کنم ولینک می کنم
شقایق مامان آرشا
7 خرداد 92 21:43
چه آقاییییییییی مهربون
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 خرداد 92 17:22
عزیز دلـــــــــــــــــــــمممم خوردن دستت به کنار صدای ملوچ ملوچش به کنار جیگیلی
مامان نوژان
8 خرداد 92 17:47
گل پسری بادست خوردنش
پرهام ومامانش
8 خرداد 92 23:46
چه لبخندی
شقایق مامان آرشا
4 تیر 92 19:04
خیلی ناز این 2 انگشتشو می خوره دلم برات ضغف عزیز خاله