آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

آرتین کوچولو

جغجغه

1392/3/1 2:09
نویسنده : مرمر
637 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکوچولوی شیرینم هروز بامزه تر و شیرین تر از دیروز میشی انقد نمکی شدی که دایی علی و دایی نیما اگه امروز نبیننت فردارو طاقت نمیارن و خودشون رو بتو میرسونن
حتی پدر جون(پدربزرگت)هم هر دوسه روز میاد و باهات بازی میکنه برات یه شعر هم ساخته همراه اینکه شعر میخونه نازت میده تو هم انقد هزار ماشالله خوش اخلاقی که نمیزاری حنده از رو لباشون پربکشه همش هممون رو میخندونی با شیرین کاریات
آرتین نازم هروز که میرم بیرون برات اسپند دود میکنم چون وقتی تو خیابون یا تو منطقه باشیم همه از سفیدی پوستت تعجب میکنن اسمتو منو بابا فرهاد گذاشتیم دونه برف و عمو امیرت گذاشته شیربرنج عیبی نداره مامانی یروزی اسم من هم همین بود
گل پسرم دیروز رفتیم خونه خاله بهاره ولی از اول تا اخر شما جیغ زدی و گریه کردی تا حالا ندیده بودم اینطور گریه کنی حتی خونه هم که اومدیم بکم بازی کردی پدربزرگ و دایی جونا اومدن یکم هم با اونا بازی کردی ولی بعدش دوباره افتادی رو دور جیغ و گریه عزیزم چند ساعت گریه کردی نمیدونم چت شده بود اخر با هزار بلا خوابوندمت
اما از کارای بامزه ای که این روزا میکنی اینه که یاد گرفتی جغجه اتو تو دستت بگیری و باهاش بازی کنی یکی از جغجه هاتو بیشتر از همه دوست داری و بیشتر با اون بازی میکنی
وقتی میدم دستت اول یکم مزشون میکنی بعد میبینی خوشمزه نیستن و از صداش تعجب میکنی بعد همینطور باهاش سرو صدا در میاری حتی وقتی خوابت هم میبره ولش نمیکنی همینطور تو دستت نگهش میداری الهی من فدات شمن که تو هم برای من اسباب بازی کن شدی

الهی که فدای دستای کوچولوت بشه مامان

 

تا یه دقیقه میزارمت روی زمین سریع از اینور خودتو اونوری میکنی اینم عکس لحظه به لحظه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

الهه(مامان یاسان)
1 خرداد 92 14:29
مامان محمدامین
1 خرداد 92 20:54
پسر نازمون رو قربون...
جونم عیبی نداره همه خیلیا دوست دارن بچه هاشون سفید باشن ارتین جون خدا دادی سفیده خب
افرین که دمر میکنی ورووجک من هنوز موفق نشده ههههههههههههه


روزمین میزاریش مامانی؟اول باید هی بذاریش رو زمین آرتین مه خیلی بامزه بود دمر شدنش هی دستاش گیرمیکرد زیرش جیغ جیغ میکرد.الان مث بلا خودشو اونوری میکنه
پرهام ومامانش
1 خرداد 92 22:03
دوستتتتتتتتتتتتتتت دارم فینگلی
الهه(مامان یاسان)
2 خرداد 92 16:26
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 خرداد 92 20:20
قرآن جز از مدح علی آیه ندارد این صدف جز این دُر گرانمایه ندارد رفتم زیر سایه لطفش بنشینم دیدم علی نور بود سایه ندارد علی علیه السلام و زیبائی ها: از کعبه حق بانگ جلی می آید آوای خوش لم یزلی می آید بشنو که سروش وحی حق می گوید آغوش گشایید علی می آید
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
2 خرداد 92 20:21
عزیزم مبارکه دمر شدن ایشالا راه رفتنت


ایشالله خاله جونم
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
3 خرداد 92 2:09
مرمر جون امیرعلی منم این جغجغه ش. خیلی دوست داره ( دقیقا مثل مال آرتین جونه ) تو خوابم ولش نمیکنه , چقدر این کوچولوها شیرینن آخه !!! آرتین جوووووون دلم میخواد ماچت کننننننننننننننننم
مامان ثنا
3 خرداد 92 14:38
اي جانم از اين به بعد ديگه راحت غلت ميزنه.
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
3 خرداد 92 15:01
مرمر جون , واسه ختنه هرچی زودتر اقدام کنی بهتره , زودتر خوب میشه و کمترم اذیت میشه , هنوز هوا هم گرم شه شاید بیشتر اذیت شه !!! نگرانم نباش شاید فقط همون روز یکم بیتابی کنه ( ایلیا اصلا همون روزم بیتاب نبود ) بعدم داءم چربش کن 1 هفتهای حلقشم میفته


اخه مونس جون الان یاد گرفته دمر میکنه یکسره اونوری میشه میترسم خیلی اذیت شه بچه رو که نمیتونم ببندم تا تکون نخوره
معصوم/مامان جان جان فاطمه
4 خرداد 92 0:03
چه پسر نانازي ،هزار ماشاا...
مامان مرمر با ما دوست ميشي؟
با اجازه لينكتون كردم


حتما دوست خوبم لینکتون کردم
مامان امیرحسین
4 خرداد 92 1:04
ماشاالله نی نی نازی دارید


مرسی مامان خانومی
الهه
4 خرداد 92 14:53
قربون این پسر کوچولو بشم من خیلی نازه ماشالله


مرسی خاله خوبم
مامان حسنا
4 خرداد 92 17:46
ای جونـــــــــــــــــــــــم.... معلومه کم کم داری خودتو واسه مامانت رو میکنی... وای ک من عاشقتم ارتین... مامانی شرمنده چون دیر ب دیر اپ میکنی من فک نمیکردم تا الان اپ کرده باشی
مامان زهرا
5 خرداد 92 17:10
سلام عزیزم از تو پرسش و پاسخ باهات اشنا شدم ممنونم که جوابمو دادی فقط یه سوال داشتم قبلا چی میبستی و حالا چی میبندی که راضی هستی و مدتی که میبندی چند ساعته لطف میکنی اگه جوابمو بدی اسیر شدم هر روز شلوارش خیسه و من همش نگرانم پهلواش سرما بخوره
مامان شیوا
5 خرداد 92 19:44
آفرییییییین آرتین گوچولو حالا که غلت میزنی مامانت برا پوشک کردنت باید کلی درد سر بکشه
مامان شايان و پرنيا
6 خرداد 92 0:11
اي قربونت برم

چه بامزه اي كوشولو


مرسی خاله مهربون
مامان زهرا
6 خرداد 92 2:20
عزیزم سلام من بازم با2تا خواهش دیگه امدم اول این که جواب سوال قبل مو میدی

دوم این که میشه عکس تشکچه رو بزاری ببینم



ببخشید تو زحمت میندازمت شرمنده منتظرتم خیلی کلافه ام نمیدونم باید چکار کنم کمکم کن




چه زحمتی گلم الان از روش عکس داشتم برات گذاشتم فردا از پشتش هم میزارم تا خوب ببینی
http://upcity.ir/images2/48691830205468539036.jpg برو به این ادرس
مامان زهرا
7 خرداد 92 9:39
عزیزم دستت درد نکنه اما م نتونستم عکس و پیدا کنم
شقایق مامان آرشا
7 خرداد 92 21:46
چه جالب آرشا هم فقط یه جغجغه رو دوس داشت
پرهام ومامانش
8 خرداد 92 23:45