آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

آرتین کوچولو

اولین دمر شدن

1392/2/22 2:21
نویسنده : مرمر
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم روز ١٩ اردیبهشت خاله مریم اومد دنبال منو شما و مارو برد خونشون

برات یه تشک برده بودم تا یکم روش بازی کنی اخه هی از این پهلو میری اون پهلو و خیلی خوشت میاد

همین طور مشغول حرف زدن با خاله مریم بودم که دیدم شما دمر شدی و به شکم خوابیدی و دستات رو هم از زیرت در اوردی و خوشحال داشتی برا خودت اواز میخوندی سرتو هم با افتخار گرفته بودی بالا و داشتی مارو نگاه میکردی و میخندیدی

منو خاله میخواستیم قورتت بدیم خاله مریم مهربون هم ازت یه عالمه عکس گرفت

 

بعدش دیگه از خوشحالی که هی برا خودت دمر میشدی ساکت نمیشدی یکسره سرو صدا راه انداخته بودی خاله مریم تی وی رو شن کرد ببینیم در اون حال نگاه میکنی که دیدم بعلههههههه حواست حسابی جمع شده اینک عکست تو بحر تلویزیون نگاه کردن

وقتی دیدم خیلی شنگول و سرحالی از خاله مریم خواستم بیاد و ازت بازم عکس بگیره و نی نی جونم انقد عکسات قشنگ شده که میخوام ببرم چاپ کنم و رو شاسی بزنم

 

 

اخر سر هم از عکس گرفتن خسته شدی گذاشتمت بازی کنی داشتی برا خودت پهلو به پهلو میشدی و حسابی اواز میخوندی که دیدم تو همون حالت خوابت برده الهی من فدات شم

 

اهان عاشق اکواریوم خونشون شدی و چشم از ماهیا برنمیداشتی

ماهیا هم تورو دیدن و همه اومدن جلو شیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان ایدین
22 اردیبهشت 92 3:36
گوگوری گوگوری چه خوشش اومده عزیزم
الهه(مامان یاسان)
22 اردیبهشت 92 10:34
وااااااااااای خدا قربون عکسات و خودت که ماشاالله داری روز به روز به سلامتی بزرگ میشی مرمر جون دیگه احتیاج به آتلیه نیست
مامان محمدامین
22 اردیبهشت 92 15:48
ای جونم...نازی پسر خوشگل ماشا... که دمر میکنه... پسر من که هنوز نصفه دمر میکنه عکسا هم عالی بود
مامان حسنا
22 اردیبهشت 92 16:02
وای چ عکسهای خوشگلی به به ماشالا کلی بزرگ شده و معلومه ک کم کم داره فضولیهاش رو میشه
شقایق مامان آرشا
22 اردیبهشت 92 22:54
خیلی عکسات گوگولی بود دیگه پسملی داره بزرگ میشه
پرهام ومامانش
22 اردیبهشت 92 23:53
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
24 اردیبهشت 92 2:03
عزیز دلم , آرتین جان ماشااالله بزرگ شدی خاله , خیلی دوست داشتنی هستی مرمر جونم آرتین جانو از طرف من ببوس
مامان ایدین
26 اردیبهشت 92 3:22
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان سمی
26 اردیبهشت 92 23:26
ای جوووونم عجب عکسهای نابی.ماشاالله به آرتینی زرنگ و جیگرطلا
واقعا حس زیبا و غیرقابل توصیفی به مادر دست میده با این کارهای جدیدی که انجام میدن


منکه فقط میخوام قورتش بدم
مامان ثنا
27 اردیبهشت 92 1:10
سلاااااااااام.ببخشيد دير سر زدم
اييييييييييي جونم چه گل پسر نانازي داريد خداحفظش كنه من اگه ميدونستم انقده ملوسه زودتر مي اومدم


قدمت رو چشم لطف داری گلم
zahra
27 اردیبهشت 92 12:59
سلام ماریا جون.
ماشاا... چه پسر نازی داری.منم از این نی نیا می خوام


خب خانومی زود باش یکی بیار دیگه
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
29 اردیبهشت 92 0:41
عزیییییییییززززززززززززززممممم توشولو شما چخده با نمکــــــــــــی مرمر جووون با افتخار لینک شدین عزیزم
rasta
29 اردیبهشت 92 18:06
سلام مرمر جون، واااااااااای عزیزم معلومه که یادمه چقدر خوشحال شدم از دوباره پیدا کردنت ،
چقدر آرتین جون بزرگ شده ماشاله، نیست ی مدتی ندیده بودم عکسهاشو ، الان هزارماشالله کلی بزرگتر و شیرینتر شده این آقا پسر خشتیپ ،
حتما از طرف من و رستم کوشولو محکم ماچش کن این عسل رو
رمز رو هم با تلگراف واست میفرستم عزیزه دلم



اخی دلم برات تنگ شده بود خوب شد یافتمت میدوستمت
مامان ثنا
29 اردیبهشت 92 23:17
سلام
ميخواي غذاي كمكي رو شروع كني؟منم بايد كم كم بهش غذا بدم ولي نميدونم از چي بايد شروع كنم؟


یه کتاب خریدم عالیه اگه میتونی تهیه کن یا اگه خواستی من هرغذایی برا آرتین ازش درستوندم بهت میکم
اسمش اینه تغذیه و اشپزی برای همه کودکان از غدا برای نوزاد 4ماهه تا بچه 2ساله نوشته
مل مل
31 اردیبهشت 92 0:30
عزیزم خیلی پسر ماهی داری........ایشالا زیر سایه پدر و مادر واسه خودش مردی بشه
مامان ثنا
31 اردیبهشت 92 22:50
عزيزم ميشه دستور يه غذا واسه دخمل من بذاريد؟
مائده(ني ني بوس)
6 خرداد 92 12:38
خاله دستتو به منم قرض ميدي؟هووووووووووم.براي مامانت ديگه چيزي نموندا