آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آرتین کوچولو

مسافرت اقا آرتین

1392/1/29 12:42
نویسنده : مرمر
671 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی جونم تا تو یکم لالا کردی مامانی اومده تا برات بنویسه حدود 10روزی هست که از مسافرت برگشتیمو و کلی حرف دارم بزنم ولی مگه شما میزاری؟هرچی ر.زای نوزادیت اروم و بی سرو صدا شدی حالا جیغ جیغو وگریه و .......

من میدونستم بریم مسافرت شما بغلی میشی بسکه اینو اون بغلت میکنن و بلاخره بغلی شدی از خواب که پا میشی میخوای باهات بازی کنم بعد نیم ساعت دیگه خسته میشی و میخوای همش تو بغلم بچرخونمت تا خسته شی بخوابی

تازگی ها هم با خوابیدن صددرصد مخالق شدی و همش میخوای رو پاهام بشونمت اخه فدات شم هنوز خیلی کوچولویی واسه نشستن

اول از همه بگم که روز اول عید شما بیداربودی و اولین بوس رو از بابا بزرگ گرفتی این اولین باری بود که بابا بزرگ بغلت کرد قبل این بغلت نکرده بود و نبوسیده بودتسوال

روز دوم با دایی نیما و دختر عمه های من رفتیم بند انزلی و پیتزارو انداختیم گردن دایی نیما اینجا هم بغل دایی نیما نشستی فدات شم

از اونجا ه اومدیم خونه شما سرما خوردی و مامان و بابا منو کلی دعوا کردن که چرا بچه به این کوچولویی رو برداشتی بردی و تا رزو 10فروزدین منو شما و مادرجون تو خونه زندانی شدیم از ترس اینکه شازده پسر سرما نخوره و روز 10هم رفتیم عروسیه دخترعمه مامان زمانه جون اونجا انقد عسل شده بودی همه میخواستن بخورنت از بغل این میرفتی تو بغل اون و کلی خوشحال بودی که انقد همه دوست دارن اخراش دیگه خسته شدی که پدر جونت از من خواست برگردم خونه که یه وقت جوجو بهش بد نگذره منم اوردمت خونه و لباساتو هنوز تنت نکرده بودم دیدم لالا کردی

 

روز سیزده بدر هم از ترس اینکه سرما نخوری تو شیش لایه پتو پیچوندمت بازم مادر جون راضی نشدبه دایی علی گفت چادر رو باز کنه تا ارتین جونی بره تو چادر بخوابه اینم عکست که همش خواب بودی

 

niniweblog.com

عشقم تازگی ها یاد گرفتی دستتو مشت میکنی و تو دهنت میکنی بعد همینطور با صدای بلنذ شروع میکنی به ملچ ملوج نمیدونی اون موقع دوست دارم قورتت بدم ملوسک

عززدلم روز 22فروردین هم نزدیک چابهار داشتیم میشدیم که شما تو ماشین خوابیده بودی یه پروانه اومد توماشین و صاف نشست رو شما دیدی اونم فهمید تو گلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

محبت
29 فروردین 92 13:27
سلام ای جااااااااااااااااااااااااااان دلم واست ی کوشولو شده بود آرتین جونی دلم میخواد درسته قورتت بدم ماشاالله هزااااااااااااااااااااااااااار ماشاالله به گوله نمک انشاالله زیر سایه پدر و مادر با دل خوش و سلامت بزرگ بشی الهی آمین خوبی ماریا جونی؟ خدا رو شکر که مسافرت خوب بوده ماریا جون موقع شیر دادن به آرتین جونی واسه منم دعا کن خدا ی نی نی سالم و صالح بهم هدیه بده متاسفانه این ماه هم خدا این هدیه رو از ما دریغ کرد
پرهام ومامانش
29 فروردین 92 23:51
واقعا خیلی [گل وخیلیم ناز خوابیدی ]
الهه
30 فروردین 92 19:18
سلام ماریا جون عطربر هستم از خانوم گلی ها ماشالله هزار ماشالله روز به روز ناز تر و دلبر تر میشه من و شوهرم از اولین روزی که به دنیا اومده آرتین عکساشو میبینیم خیلی تو دل برو هست اسپند دود کن براش از طرف منم ببوسش
مامان حسنا
31 فروردین 92 11:30
ای جونم معلومه حسابی با این بچه اروم بهت خوش گذشته مامانی خوشبحالت ک ارتین اینقدر ارومه .... پست جدید ک نذاشته بودی من فک کردم هنوز برنگشتی
مامان سمی
31 فروردین 92 15:19
سلام آرتین جونی.دلم برات تنگ شده بود خاله جون.خوشحالم حسابی بهت خوش گذشته وای چه عکس قشنگی و رمانتیکی مامان درست میگه چون پروانه گلی خوشگلی چون تورو دیده اومده روت نشسته برای آرتین کوچولو و مامانش ماریا جون بذار بزرگتر بشه وابستگیش بیشترم میشه،آرتین منکه همش میگه منو بغل کن و باهام بازی کن البته ناگفته نماند به قول شما مسافرت بغلیش کرد ولی با این حال تو بغل احساس امنیت می کنه.دیگه چه میشه کرد یدونه دردونه که بیشتر نداریم باید دربست در اختیارش باشیم
الهه(مامان یاسان)
1 اردیبهشت 92 18:02
سلام عزیزم آخیش آخرم عکس این جوجو رو گذاشتی تا ما ببینیم دلم براتون تنگ شده بود بوس برای جفتتون
مامان شیوا
3 اردیبهشت 92 18:16
ای جوووووونم هزار ماشالله به این گل خوشگل اصلا همه آرتین ها نازن به خدا
چند وقته نمیای نی نی سایت مرمر جون . بی وفا شدی


سلام شیوا جونم خوبی؟بخدا از دست این وروجک نمیتونم حموم برم حتی اینترنت که جای خود دارد حالا بازم میام سر میزنم بتونم
مامان محمدامین
4 اردیبهشت 92 13:01
سلام خانومی...ماشا... نی نیه خوردنی دارید محمدامین من هم 4 روز از ارتین شما کوچیکتره...من با اجازه شمارو لینک میکنم...


چقد خوشحال شدم از اشنا شدن باهات وقتی کارای نی نی گلتو میخونم عین آرتین میمونه منم لینکت میکنم گلم بوووووووووووووووووس
مامان ایدین
11 اردیبهشت 92 2:18
_______$$____________$$
______$$$__$_$$____$$_$__$$$
_____$__$__$$__$__$__$$__$__$
_____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$
____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$
___$__$________$__$________$__$
___$__$_________$$_________$__$
____$$__________$$__________$$$
___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$
___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$
____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$
_____$__$____$$$$$$$$____$__$
_____$__$_____$$$$$$_____$__$
______$$$$_____$$$$_____$$$$
_______$__$_____$$_____$__$
_______$__$$$________$$$__$
________$$$__$______$__$$$
__________$__$$$__$$$__$
____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$
___$_____$__$__$$__$__$_____$
___$______$__$$__$$__$______$
___$_______$__$__$__$_______$
___$________$_$$$$_$________$
____$________$____$________$
___$_________$____$_________$
_$$_$________$____$________$_$$
$__$_________$$$$$$_________$__$
$__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$
$___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$
_$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$
__$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$
___$______$___$__$___$______$
___$_____$____$__$____$_____$
____$___$_____$__$_____$___$
_____$$$______$$$$______$$
روز زن و روز مادر رو بهتون تبريك ميگم.


مرسی دوست خوبم
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:28
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



مرسی عزیز دلم بوووووووس
شقایق مامان آرشا
14 اردیبهشت 92 22:54
ای جان بغلی
زهرا خانووم
15 اردیبهشت 92 20:54
سلام ماریا جون ماشالا هزار ماشالا خیلی خوردنی و خواستنی شده خدا برات نگهش داره گلم
متین من
16 اردیبهشت 92 1:42
عزیزم چه پسرناز وخوشکلی خدا حفظش کنه
مرمر(مامی کسرا)
16 اردیبهشت 92 9:48
عزیزم.......قربونت برم که اینقدر خوشگلی.......چه لباسای خوشملی داری...دست مامی درد نکنه....