آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

آرتین کوچولو

تولد 29سالگی دایی علی

1391/12/24 18:07
نویسنده : مرمر
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

گل من سلام روز سه شنبه باهم رفتیم مهمونی خونه خاله معصومه که بعد از یکسال از تبریز اومده خاله معصومه از دوستای دوران دبیرستان منه و باهم خیلی صمیمی بودیم تا اینکه اون ازدواج کرد و رفت تبریز

خیلی خوشحال شده بودی و همش به همه مخندیدی محیا جونم هم خیلی بزرگ شده اون با زبون خودش باهات حرف میزد و تو غش میکردی از خنده دهن منو خاله معصومه باز مونده بود از شما دوتا بتو که خیلی خوش گدشت هرچی به محیا گفتم بیا ازت یه عکس با ارتین بگیرم شیطونی میکرد و نمیزاشت

ولی من عکس خوشگلشو دارم و میزارم تا بعدا ببینی چه دختر ملوسیهtotalgifs.com woopies gif gif 007.gif

 

 

دیشب هم چهارشنبه ٢٣.١٢.٩١ تولد دایی علی مهربون بود دایی علی خیلی دوست داره و هروقت تورو میبینه انقد بوست میکنه  و فشارت میده که دیگه تو گریه ات میگیره وقتی میاد خونمون دیگه تو رو دست من نمیده همش تو بغل خودشی

منو شما و بابایی دیشب اول رفتیم منطقه تا برای دایی جون کادو بخریم بعد هم بخودش یه سر زدیم و لی شما همچین سرحال نبودی و ریز ریز نق میزدی

بعد دایی علی منو شما و دایی نیما رو شام دعوت کرد و رفتیم کباب بخوریم ولی خیلی پشیمون شدم از اینکه پیشنهاد ندادم بیایم خونه  چون شما اصلا اروم نمیگرفتی و یکسره نق زدی و گریه کردی و هیچ کدوم نفهمیدیم چی خوردیم چون نوبتی بغلت میکردیم

بعد هم اومدیم و خونه هرچی خواستم حواستو جمع کنم به دوربین نگاه کنی تا بادایی علی عکس بگیری نگاه نکردی

داداش گلم تولدت مبارک ایشالله ١٠٠ساله شیtotalgifs.com aniversario gif gif 59.giftotalgifs.com aniversario gif gif 97.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایدین
25 فروردین 92 17:01
سلا م اقا خوشکله عیدت که حسابی بهت خوش گذشته ایشالا همیشه در کمال صحت و سلامت زیر سایه پدر و مادرت باشی گلم دیگه به ما سر نمیزنی رفیق