آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آرتین کوچولو

29روزگی

1391/11/6 18:56
نویسنده : مرمر
550 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه مامان الان29روزت شده و من از امروز به بعد برات مرتب مینویسم  چندروزع سرما خوردی دیروز بردمت دکتر اقای دکتر یه معاینه کامل کرد و گفت زردیت خوب شده و برای سرماخوردگیت هم قطره انتی هیستامین با قطره سدیم کلراید برای بینی ات داد

وزنت هم کرد شدی 3.200 ماشالله هزار ماشالله لپاتو ادم دوست داره گاز بگیره مامانی فردا میشی یه ماهه قربونت برم که انقد زود یه ماهه شدی

 

 

پسمل مامان هرچی قیافت شبیه بابایی شده رنگ چشاتو بوری مژه و ابروهات به من رفته

همچنان چشمات ابی کبود و طوسیه ولی چشمای قشنگتو زیاد برام باز نمیزاری که بتونم عکس بگیرم

دیروز به خاله هنگامه گفتم خدا کنه چشمات همین رنگی بمونه بهم گفت چون چشمای منم مث شماست احتمالا رنگی بمونه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی رادین دردونه
8 بهمن 91 0:56
سلام عزیزم قدم نورسیده مبارک. ایشالا آرتین جون زودی خوب بشی خاله جون من شمارو لینک کردم اگر دوست داشتی منو به اسم( رادین دردونه )لینک کنید بازم بهتون تبریک میگم
مامان سمی
9 بهمن 91 11:34
ای جانم چه پسر نازی.خدا حفظش کنه.قدمش پر خیر و برکت.اسمش مثل خودش زیباست نامدار باشه الهی ممنون که به وبلاگ آرتین من سر زدین.من لینکتون می کنم.آرتین کوچولو دوست آرتین من میشی خاله جوون