آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آرتین کوچولو

10روزگی

1391/10/16 15:06
نویسنده : مرمر
444 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بابا فرهاد رفت و برات شناسنامه اتو بلاخره گرفت هووووووووررررررررررررررررررااااااااا

قرار بود اسم خوشگلتو بذاریم آرشین و همش تو مدت بارداری من به همین اسم صدات کردیم ولی ثبت احوال اجازه نداد گفتن این اسم دخترونست هرچی گفتم تو اینترنت دیدم اسم پسره گفتن نه نمیشه بابایی هم ناراحت شد عمه ژاله میگفت بذارین بردیا اما من خودم بین آرشام و آرشان مردد بودم که خاله هنگامه گفت چرا آرتین نمیزارین خودت اوایل بارداریت میگفتی دوست داری این اسمو به بابا فرهاد کفتم و اونم موافقت کرد و اسم نی نی کوچولوی ما شد آرتین ایشالله که همیشه نامدار باشی گل مامان10روزگی پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گیسو
8 بهمن 91 1:00
ای جووووووووووووووووونم چ نازه نی نی مون نامدار بشی گلم بوسسسسسس