آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

آرتین کوچولو

30روزگیت مبارک

1391/11/9 23:58
نویسنده : مرمر
796 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان شدی 30روزه باورم نمیشه یه ماه شد که خداتورو به من بخشید یه ماه شد که اومدی تو بغل من و بابافرهاد

چقد زود شد یه ماه باورم نمیشه ماه پیش بود که همین موقع ها تورو دادن بغلم و من تا صبح بهت نگاه کردمو چشم رو هم نزاشتم باورم نمیشد که تو مال منی

عزیز دل مامان بعضی شبا که تو و بابا فرهاد خوابین بهتون نگاه میکنم و میگم خدایا چکار خوبی کردم که این دوتا فرشته تو به من سپردی؟  چیکارکردم که منو لایق دونستی /؟؟؟؟

اول بابا فرهاد اومد و شد همه دنیام بعدم که خداشمارو به من داد تا بفهمم اصلا زندگی یعنی چی زندگی بعنی لبخندایی که تو  توی خواب میزنی و منو باخندت تا عرش میبری

 

 

امروز سرحال بودی و چشمای قشنگتو برای مامان باز کردی ولی هرچی عکس گرفتم تا از چشات عکس بگیرم و به خاله هنگامه نشون بدم تیره میفتاد اخر خسته شدم و بیخیال شدم بزرگتر که بشی با فلاش عکس میگیرم تا معلوم شه 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سمی
9 بهمن 91 16:05
هیچ خنده ای شیرین تر از خنده های این کوچولوها برای مادرشون نیست آرتین کوچولوی ناز 30 روزگیت مبارک خاله جون
مامان آرتین
11 بهمن 91 0:53
سلام خاله جون.ممنونم که بهمون سر زدی.بله چرا دوست نشیم.با افتخار باهاتون دوست میشیم.راستی خاله آرتین ما چشم آبیه تو عکسا چشاش عسلی شده آرتین کوچولو 30 روزگیت مبارک عسلم ایشاا... 120 ساله بشی.خیلی شیرینی
مامان سمی
11 بهمن 91 9:31
عزیزم رمز رو برات گذاشتم پیام خصوصیتو چک کن.
مامانی رادین دردونه
11 بهمن 91 21:44
آرتین جونم اولین ماهگردت مبارک عسلم


مرسی خاله جونی
مامان امیرعلی جیگر
12 بهمن 91 11:56
ی جانم چه نی نی نازو کوچولویی.خدا ببخشه بهتون.
ماله چابهارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چند تا راهنمایی میخوام ؟
براتون خصوصی میزارم سوالامو


عزیزم اومدم جوابتونو دادم امیدوارم کامل باشه
مامان امیرعلی و ایلیا
12 بهمن 91 13:53
آخی مبارک باشه تولد 30 سالگیش انشاالله
آرتین جون یکم شبیه نزادیه ایلیای منه
خدا حفظش کنه
به ما هم سر بزن خاله جووووووووووووووووون


چشم حتما میایم
sana
14 بهمن 91 13:09
اي جانم چه نازه.يه ماهگيت مبارك .خدا حفظش كنه .به ما هم سر بزن اگه هم اجازه ميدي لينكتون كنم


چشات قشنگ مبینه گلم من لینکتون کردم
مامان حسنا
16 بهمن 91 11:04
چرا پیش مانمیای همشهری


الان میام خاله