آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

آرتین کوچولو

خردادوتیر

1393/5/10 10:42
نویسنده : مرمر
718 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر طلای مامانی ببخشید که دیر به دیر میام برای اپ کردن اما واقعا وقت نمیکنم 

عزیزم تو پست قبل گفتم که بعد از یه ماه از مشهد برگشتیم شهری که توش زندگی میکنیم چابهار

راستش عزیزم قرار نبود به این زودی برگردیم اما جایی که مامان قبلا کارمیکرد تشو قبل تولد شما (دفترهواپیمایی)

ریسم باهام تماس گرفت و گفت اگه اماده هستم میتونم برگردم 

راستشو بخوای دودل بودم نمیدونستم کاردرستیه یا نه اما همه حمایت کردن و تایید و گفتن برو 

منم خیلی نگران بودم اما بلاخره دل و زدم به دریا و برگشتیم چابهار تا حضوری بیام دفتر و صحبت کنم و خدارو شکر همه چیز عالی بود من بعد از دوسال وقفه برگشتم سرکارم اینکه روزای اول چه استرس وحشتناکی از اینکه تورو نمیبینم چندساعت داشتم بگذریم 

یه چندساعت پیش بابایی و چندساعت پیش دایی علی میمونی

البته کل ماه رمضون رو پیش دایی علی بودی چون بابا سرش شلوغ بود 

خلاصه که چیگر طلا بخاطر اینده بهتر برای تو مامی برگشته سرکارش اما راستشو بگم واقعا از اینکه برگشتم لذت میبرم اینکه یه تایمی رو. دارم برای خودم بدون مسولیت مامان گونه(مامان ها نیفهمن چی میگم)

 

17.3

خب عشق من از همه اینا بگذریم روز 17خرداد برا من یه روز فوق العادست دوسال از اون روگذشته روزیه بی بی چک هام هردوش علامت مثبت رو به من نشون دادن و بلافاصله رفتم ازمایش خون دادم و اونجا فهمیدم یه فرشته اسمونی تو دلمه 

شیرین عسل من اینروزا انقد شیرین شدی که خد نداره میخوای منظورتو به مامان بفهمونی و این لذت بخش ترین چیز عمره منه که میبینم کم کم داری همه چیزو میفهمی

بیشترحرفای منو میفهمی کارایی که بهت میگمو انجام میدی (البته نه همیشه)مدتیه که توخونه از پوشک گرفتمت و فقط بیرون پات میکنم که اونم با مخالفت خیلی زیاد تو روبرو میشم 

جیش رو معمولا بعد از اتما کار میای میگیخندونکخندونکاما اگه پی پی داشته باشس قبلش میای و میگی ماما اهخطا

الهی فدات شم توخونه راه میری فقط میگی ماما و نمیدونی چه لذت بخشه شنیدنش

دایره لغاتت زیاد شده  

ماما 

بابا

تا تا(تاب تاب)

دادای(دایی)

اب(با)خنده

دا(داغ)

جیش

اه(پی پی)

جیز

دست(دس)

نی نی(نونی)

پیشی(پیش)

ببعی(بع)

جی جی(جی)

افتاد(اوفده)

بده(ده)

وقتی منو صدا میکنی و نمیام میای دستمو میگیری و میکشونی دنبال خودت

عشق اب بازی شدی کی میتونه وقتی چشمت به اب میفته تورو جدا کنه از اب

جرات ندارم بگم بریم دست بشوریم تموم تنتو خیس میکنی و وقتی میارمت بیرون انقد گریه زاری میکنی خدامیدونه

به هربهونه ای میری حموم و میشینی تو وانت 

منو بابایی هم جمعه ها میبریمت دریا اب بازی و حسابی بازی میکنی فقط نمیدونم چرا لب دریا بیشتر شن بازی دوست داری تا اب بازیزبان

خلاصه که عشقم تو فقط یه عسل شدی که فقط باید خوردت انقد شیرینی

 و میدونی که جون منی عاشقتم

اینم عکسای  خرداد و تیرماهت

 

 

اینجا میخواستم بیدارت کنم بریم واکسن بزنیم اما همچین غرق خواب بودی که لباستم عوض کردم بیدارنشد

 

 

وقتی ارتین جون میاد دفتر کمک مامانی میکنه

پسندها (8)

نظرات (13)

مامانی هیما
22 مرداد 93 15:31
ای جونم چقدر بزرگ شده دلمون براتون یه ذره شده بود
soulraz
24 مرداد 93 14:31
سلاااام ماشالا به این پسر خوشکل امیدوارم همیشه شادوسلامت باشه دوستم امیدوارم توی کارت موفق باشی و برکت زندگیتون بیشتر از قبل بشه
مامان عاطی(مرجان)
25 مرداد 93 1:48
سلام ماریا جون'واااااای که چه عکسای نازززززززی!دلم میخاست الان آرتین اینجا بود میخوردمش به سر کار رفتنت هم مبارکه'اینم واسه خودش عالمی داره عکس دوم آرتین خیلی ماه شده 'مثل آدم بزرگا شده'راستی بعد اینکه آرتین جیشو انجام داد و بعدش اومد بهت گفت چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟ از طرف من ببوسش
مامانی ویانا
29 مرداد 93 13:53
ماشسالله چه بزرگ شده آرتین جون
مامان علیرضا
29 مرداد 93 19:01
اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
مامان ندا
4 شهریور 93 19:07
سلام وصدتاسلام رسیدن به خیرچه عجب ازاین وراخوش اومدین صفااوردین ماچشممون به این اقاارتین روشن شد ماشالله چه بزرگ شده میفهمم چی میگی اونجایی که گفتی به دورازمسئولیت های مادرانه برای خودت هستی البته من دوست ندارم برم سرکارحداقل یه چندساعتی برای خودم باشم چون واقعابچه هاادم روکلافه میکنن راستی اقاارتین به ماهم یه بلیط بده بیاییم چابهارپیش شما
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 20:14
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
مامان خورشید
8 شهریور 93 1:03
سلام عزیزم شاد و سلامت باشین این وب سایت بازی و نقاشی های خلاق و مدل های رنگ آمیزی داره، همینطور مشاوره رایگان www.bacheman.com
مامان مریم
11 شهریور 93 1:58
عزیزم چه قدر خوشحال شدم که خدا یه نی نی دیگه بهت داده . مبارک باشه . هورا ..... ماشالله آرتین جون هم برای خودش آقا شده . خوشحالم که دوباره سر کار برگشتی . انشاله موفق باشی
پرهام ومامانش
17 شهریور 93 23:39
بوس برای اریتن جان
مامانی هیما
4 آبان 93 12:42
سلام ماریا جون کجایی ، دلمون براتون تنگ شده مسافرت بودم سه ماه الان درخدمتم
مامان رها
25 آذر 93 22:58
چه گل پسری ماشالله
مامان رویا
28 آذر 93 11:31
سلام ماریا جون.ماشالله به آرتین گلی فدای حرف زدنششششش