آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

آرتین کوچولو

دوماهه شدی عشقم

1391/12/13 20:01
نویسنده : مرمر
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه کوچولو7اسفند دومین ماهگردت بود ولی من انقد استرس واکسن زدن شما رو داشتم که اصلا یاد ماهگرد نبودم صبح زود بیدارشدم لباستو عوض کردم و رفتیم بهداشت انقد ترسیده بودم که انگار میخوان سرمنو ببرن

خانوم سلیمانی مهربون اومد و گفت بیدارش کن تا شوکه نشه به هر زوری بود بیدارت کردم و دوتا واکسن به پاهی خوشگلت زدن یه ذره گریه کردی ولی زود خوابت برد و همه از مظلومی تو تعریف میکردن که چه زود ساکت شدی و

بعدش هم با بابا فرهاد رفتیم برات شربت استامینوفن گرفتیم چون هر 4ساعت باید بهت میدادم

اما عشقم خبر خوب این بود که از 20روز پیش شما هشتصد گرم چاق شدی و کلی باعث خوشحالی مامان و بابا شدی

قد 54

وزن4.800

دورسر 37

اوردمت خونه بعد از دادن استامینوفن خوابوندمت اصلا هم حوصله نداشتی

بعد که از خواب بیدارشدی دیدم داری یکم داغ میشی یه وعده شیر خوردی و از ساعت 5عصرتا12شب لب به شیر نزدی اومدم با قطره چکون دادم با قاشق دادم با شیشه دادم ولی لب نزدی و اگه بزور بهت میدادم همش و میریختی بیرون

دیگه میخواستم بشینم از ناراحتی گریه کنم که بالاخره ساعت 12.30 شروع کردی بخوردن

سه شنبه صبح با بابایی رفتیم لب دریا و شما خیلی خوشت اومده بود تخت گرفتی خوابیدی

عزیز دلم خلاصه که دوماهگیت مبارک باشه عاشقتم تا ابد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

zahra
13 اسفند 91 20:57
خیلی نانا سه خدا مگهش داره
ندا
13 اسفند 91 21:45
عزییییییییزم خدا براتون نگهش داره، انشاالله دامادیشو ببینین ...
مامان ایدین
14 اسفند 91 1:18
سلام مرمری خوبی نی نی خوشکلت خوبه من ادرس وبلاگت رو از انجمن خانم گل دیدم


سلام مامان خانومی الان میام پیشتون
مامان حسنا
14 اسفند 91 10:53
ارتین جونم 2 ماهگیت مبارک


مرسی خاله جون مهربونم
مامان سمی
19 اسفند 91 9:04
دو ماهگیت مبارک خوشگله وای چقدر ناز خوابیده آرامش ساحل و نور آفتاب