آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

آرتین کوچولو

چهل روزگیت مبارک

1391/11/17 17:39
نویسنده : مرمر
738 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی ریزه میزه ی من سلام امروز پسر گلم چهل روزه شدی صبح منو بابا  فرهاد برای اولین بار خودمون شما رو بردیم حموم الهی فذات شم که عاشق حموم کردنی جیکت تو حموم در نمیاد خلاصه این حموم چله گیت بود خیلی دلم میخواس ازت عکس میگرفتم ولی از اونجا که شما سرما خوردی فقط باید تند تند میشستیمتو تندتند هم لباس تنت میکردیم واسه همین نشد از تو حموم عکس بگیرم ازت

بعداز ظهر هم خاله مریم و خاله ازاده اومدن دیدن شما

خاله مریم فقط یه بار تو منطقه دیده بودت وقتی دیدت گفت حسابی از اون دفعه که دیدت بزرگ تر شدی خدارو شکر عزیزدلم

نی نی جونم خیلی این روزا سرما میخوری با اینکه من از خونه پامو بیرون نمیزارم و همش دمای خونه رو با دما سنج تنظیم میکنم باز همش میبینم دماغت گرفته نمیدونم چکار کنم؟باز ببرمت دکتر یا نه ؟

فردا پس فردا هم میخوام ببرمت ختنه کننت ایشالله اذیت نشی گل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان حسنا
18 بهمن 91 22:03
مبارکت باشه ارتین جون جوجوی خاله
مامان سمی
19 بهمن 91 9:10
آرتین خاله40روزگیت مبارک خوشگلم عزیزم بخاطر اینکه هوای اتاق خشکه(بخاطر استفاده از شوفاژ،بخاری و شومینه) بینیش کیپ میشه(آرتین منم اینطوری بود دکتر بهم گفت)از قطره رینو سالتین براش استفاده کن من هنوزم وقتی آرتین بینیش کیپ میشه میریزم. مرمر جون به وبلاگ آرتینم سر بزن به مسابقه دعوتت کردم
الهه
19 بهمن 91 12:34
40روزگیت مبارک خاله جون
مامانی رادین دردونه
20 بهمن 91 0:55
خاله جون چهل روزگیت مبارک ماشالا هر روز داری نازتر میشی
مامان حسنا
21 بهمن 91 9:16
خاله محدثه
21 بهمن 91 14:56
سلام مامام آرتین جونم خوبی؟ماشالله هزار ماشالله نی نی ما چه نازه،عزیزه.دلم میخاد محکم بغلش کنمو بوسه بارونش کنم.آرتین ما بیشتر شبیه باباشه مرجان.همه ی مطالبه وبلاگشو خوندم.زیبا و پر از احساس بود.خیلی خیلی مواظب خودتون باشین.و خیلی دلتنگتونم.دعا من زود بیام ببینمتون.راستی خیلی خوشحالم که شما و بابا فرهاد هنوز لیلی و مجنونید.بووووووووووووووووووووس


خاله محدثه همه چیزشم به باباش نرفته رنگ چشماش به من رفته ولی تو عکس نمیفته بعضی وقتا چشاش طوسیه بعضی وقتا ابی سبز
مامان حسنا
21 بهمن 91 16:43
سلام جوجه رو بردی اتلیه؟؟؟
مامان شیده
22 بهمن 91 10:42
سلام ماریاجون 40روزگی آرتین نازتوبهت تبریک میگم.واقعامثل فرشته هاهستش.ارطرف من لپای نازشوببوس


مرسی مامان شیده جون ایشالله نی نی جون شما هم زود دنیا بیاد بیای عکساشو بزاری
مرمر(مامی کسرا)
24 بهمن 91 1:46
سلام .خوشحالم که با وبتون اشنا شدم.نی نی خوشملی دارین.خدا نگهش داره براتون.بااجازه لینکتون کردم.میخوام شاهد بزرگ شدن ارتین جان باشم.خواستید شما هم ما رو بلینکید.


مرسی دوست خوبم منم شما رو لینک کردم
مامان حسنا
24 بهمن 91 15:09
بدو بیا من پستت جدید گذاشتم


دوون دوون اومدم