آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

آرتین کوچولو

مادر شدم

1391/12/15 12:23
نویسنده : مرمر
613 بازدید
اشتراک گذاری

عشق اسمونی من آرتین

هیچ وقت نمیدونستم حس مادر بودن چیه اینکه میگفتن حاضری بخاطر خوشی بچه ات از خوشیه خودت بزنی این که میگفتن حاظری تمام درد های دنیا رو تحمل کنی ولی یه خار تو دست دلبندت نره نمیفهمیدم میگفتم شعاره

باور نمیکردم حس مادرانه رو میگفتم اغراق امیز کردن و مبالغه میکنن

ولی دلبند من از وقتی مادر شدم فهمیدم تو منی

من از تو جدا نیستم فهمیدم مادر و فرزند یکین

درد تو درد منه غصه تو غصه منه غم تو غم منه

خوشی تو خوشی منه

همیشه فک میکردم اگه یه ساعت بیخوابی بکشم میمیرم ولی حالا فهمیدم عشق تو قدرتی به من میده که ساعتها بدون اینکه چشم روی هم بذارم میتونم بالای سرت بیدار بمونم تا تو اسوده بخوابی

کودک من جان من عشق من فرشته بی بال من

فهمیدم مادر بودن یعنی چی

مادر یعنی عشق یعنی عاشق

عاشقتم عروسکم

بلاخره تونستم از چشمای طوسی قشنگت یه عکس بگیرم که یکم رنگ چشات معلوم شه توش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسنا
13 اسفند 91 11:05
آفرین به این مادر با احساس من ک الان خوب درک میکنم این نوشته هاتو واقعانم همینطوره قربون این پسر بامزه بشم من با اون دستای مشت شدش
شقایق مامان آرشا
13 اسفند 91 13:37
ای جان نی نی داره بزرگ میشه واقعا مادر بودن لذت داره.قربون چشات خاله


مرسی خاله گلم
خدانکنه
الهه(مامان یاسان)
15 اسفند 91 16:56
سلام مرمر جون آفرین به این مامان هنر مند
پرهام
17 اسفند 91 23:06
(¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ___|___|___|_____|___|___|___|___|__ __|_