آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

آرتین کوچولو

عکس جوجوی منم بلاخره چاپ شد

1392/7/14 0:55
نویسنده : مرمر
619 بازدید
اشتراک گذاری

مامی جونم سلام بروی ماهت

الان که داری این نوشته هارو میخیونی برای خودت مردی شدی هامنم دیگه سن و سالی گذشتهگریه

خواستم اول خبرای مسافرتو بنویسم ولی گفتم اول از مسابقه نی نی وبلاگ بگم که برنده شدی

دوروز قبل از اینکه بریم مسافرت یعنی ٥شهریور اقای پستچی کارت هدیه ات رو اورد و ملی منو ذوق زده کرد از اینکه گل پسرم اولین جایزه عمرشو گرفته عکسشو میزارم تا ببینی

چندروز قبل از اومدن هم که تهران بودیم یروز از دایی حسین مهربونم خواستم تا مجله شهرزاد و بگیره که عکس شما توش چاپ شده باهم رفتیم و گرفتیم و نمیدونی یه چیزی دیدم از خوشحالی رفتم هواااااااااا

عکس خوشگلت نه یه بار که دوبار چاپ شده بود یکیش مربوط به همین مسابقه بود که بعنوان برنده عکستو چاپ کردن یه بارش هم زمانی که ٢ماهت بود ازت یه عکس گرفتمو برا مجله فرستادم حالا جالب بود که اون هم تو همین شماره چاپ شده بود نمیدونی چقد ذوق زدم

سریع به هرکس دم دستم بود اس ام اس زدم پسرم مشهور شده دیگه عکسشو تو هر ورق مجله چاپ میکنننیشخندخنده

مامانی اینم اون دوتا عکسی که تو مجله شهرزاد نسخه شهریور ماهش از شما چاپ کردن و منو حسابی ذوقوندن

فوربونت برم ببخشید اگه عکسا کیفیتش پایینه با موبایل گرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سارا مامان محمدرضا
14 مهر 92 1:52
وای خوش به حال آرتین جون که عکسش چاپ شده. جیگر تو نی نی ناز


سارا مامان محمدرضا
14 مهر 92 1:53
کارت هدیه ات مبارکت باشه جوجووووووو


مرسی خاله جونم
مینا
14 مهر 92 13:14
تبریک میگم مرمر جون
سحر
15 مهر 92 10:29
مبارکت باشه کوچولوی نازم فدات شم الهی
مامان ندا
15 مهر 92 19:42
مبارکش باشه براش یادگاری میمونه


مرسی گلم.اره براش گذاشتم کنارتابزرگ بشه عقلش برسه نشونش بدم
مامان سيد عرشيا
17 مهر 92 7:49
سلام. من مجله شهرزادو مشترك هستم ديروز داشتم نگاه مي كردم عكس آرتينو ديدم نمي دوني چه قدر ذوق كردم.انشاله براش به يادگار مي مونه


اخی مرسی گلم خودم که دیگه رفتم هوا
مامان رادمهر
18 مهر 92 12:44
اولین هدیت مبارک عزیزمالان دیگه حسابی معروف شدیا مرمر جان ارزششو داشت که به خودت کلی زحمت دادیو برای مسابقه ی نی نی کوچولوت رای جمع کردی ...... منم بلکه از شما یاد بگیرم برای دفه ی بعد تو مسابقه شرکت کنم روی ماه دلبنتو از طرف من ببوس
شقایق مامان آرشا
19 مهر 92 12:23
خالهه مشهورم شدیی ما رو از یاد نبرییییی


نه خاله جون شما و نی نی ماهتون همیشه دوستام میمونین
مامان سمی
21 مهر 92 16:33
کارت هدیه ات مبارک مرد کوچولو خوش بحال آرتین جونی که هنوز چندماهی از عمرش میگذره مشهور شد چندسال دیگه چی میشی تو خاله جون(از حالا ازت امضا می خوام البته فعلا اثر انگشت تا بتونی امضا کنی مشهور خان دوست داشتنی)
مرمر(مامی کسرا)
21 مهر 92 16:55
بــــــــــــــــــــــــــــــــله آرتین جونم حسابی مشهور شده..میگم چرا محل نمیدید به ما؟؟؟ خیلی خوشگله عکسات جیگرم...مبارک باشه....بــــــــــــــــــــــــــوس بوس...
پرهام ومامانش
22 مهر 92 22:38
madihe
26 آذر 92 16:16
سلام عزیزم ماشالله پسر خیلی نازی داری خدا براتون نگهش داره درسته من بچه ندارم وبلاگیم ندارم ولی دوس دارم و همیشه میام تو وبلاگای بچه ها سر میزنم چون بچه خیلی دوس دارم میشه بمنم رمزتو نو بدین