آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

آرتین کوچولو

من یه فرشته دارم تو خونم

1392/4/21 2:12
نویسنده : مرمر
749 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزه دل مامان

مامان بزرگ روز سه شنبه رفت شمال هنوز نیومده رفت اخه دایی نیما میخواد داماد شه و خاله هنگامه هم از اون ور رفت شمال تا برن براش خواستگاری

ولی دل من خون شد بخدا تازه داشتم کیف میکردم که مامانی کنارمه اما خب چکار میشه کرد دایی نیما هم هزارتا ارزو داره دیگهه

مادرجون و پدر جون خیلی ازم خواستن که ما هم همراشون بریم ولی نمیشد اول از اینکه اگه میخواستیم با ماشین دایی نیما بریم ٣روز تو راه بودیمو سشما هم گرما زده میشدی هم اینکه خیلی از ماشین بدت میاد تا میریم تو ماشین زود جیغ و داد راه میندازی از طرفی بابا فرهاد هم نمیتونست بیاد و مامان جونت تصمیم گرفته دیگه تنهایی جایی نداره هرجا بخوایم بریم ٣تایی باهم میریم مادر جون روز جمعه بلیط داشتو رفتیم فرودگاه خیلی اصرار کرد که من نیام ولی دلم میخواست رفتیم فرودگاه و نشستیم گفتن پرواز تاخیر داره زنگ زدم به خاله ملیحه بپرسم مشکل پرواز چیه؟

گفت ٣تا هواپیما خراب شده و یکی داره جور بقیه رو میکشه تو چرا همینطوری رفتی؟(میدونی که مامانیت قبل اینکه شما بیای تو دفتر هواپیمایی کار میکرد چندسال )چرا خبر نگرفتی؟

مادر جون هم سرمن طفلی غرغر کرد تو خودت اینکاره ای و ما باید بیایم بشینیم خلاصه دردسرت ندم تا ساعت ٥اونجا بودیم برای نهار رفتیم کنارک که تو خسته شده بودی و تو رستوران نمینشستی برگشتیم فرودگاه رفتم پیش رییس فرودگاه احوال پرسی کرد و گفت وای نستید پرواز کنسل میشه الان نه دوساعت دیگه

اوومدم به مادر جون گفتم و برگشتیم خونه

تو خونه استراحت کردیمو عصر که بیدار شدیم اومدیم یه زردالو گرفتم دستم دادم بهت بمکیش

بخدا سفت سفت بود یهو دیدم قرمز شدی و داری زور میزنی به مادر جون گفتم آرتین چرا اینجوری میکنه؟

مادر جون بهت نگاه کرد و از جاش پرید دستشو کرد ته حلقتو چپت کرد از تو حلقت اندازه یه انگشت زردالو دراورد یهو زدی زیر گریه الهی مامان بمیره خیلی ترسیدی

خودم داشتم سکته میکردم.جوجوی من مامانی رو ببخش که انقد نادونو بیفکره اگه مادرجون نبود .....خدا اونروزو نیاره که من تحملشو ندارم

کلی مادرجون دعوام کرد و گفت تو چرا انقد بیفکری؟بخدا من فک نمیکرم انقد محکم  میک بزنی که بتونی یه تیکه زردالو رو بخوری

خلاصه اینم مهمترین خبر این هفته

شیشه مولتی ویتامینو قطره اهنتو شناخی و تا میبینیشون لباتو سفت بهم میچسبونی و دیگه باز نمیکنی

هرچی میخندونمت میفهمی کلکه و لب از لب باز نمیکنی الهخی فدای تو پسرباهوشم بشم

عاشق روروک شدی و باهاش همه جای خونه سرک میکشی تازگیا هم علاقه خاصی به گیتار بابا فرهاد پیدا کردی و صاف میری طرف اون مجبور شدم فعلا بذارمش تو اتاق خواب

 

هر وقت میخوام ظرف بشورم میزارمت تو روروک یهو میبینم نیستی و میری زیر میز نها رخوری و موش موشی نگام میکنی

اخه چطوری انقد بامزه و بانمکی؟؟؟؟؟؟از میز خسته بشی و گیتار هم سرجاش نباشه میری پیش گربه روی دیوار

پسرکوچولوی من برای هرمامانی اولین غذا خوردن نی نی اش با کلی خاطره همراهه مدتها بود دلم میخواست بهت غذا بدم اما از اونجا که شما هفت ماهه بدنیا اومدی پیشنهاد دکتر این بود که یکم دیر تر شروع کنم

اولین غذاهایی که خوردی فرنی بوده اینروزا هم حریره بادوم برات درست میکنم خیلی دوست داری

سه روز حریره بادومت رو تو فرنی قاطی میکنم انقد خوشت میاد که خدا میدونه موقع خوردنش چه کارایی میکنی

میوه هایی که مجازی بخوری انبه .موز.هلو.شلیل.گلابی.و سیبه که باید سیب و گلابی رو برات بپزم ولی بقیه همین که رسیده باشه کافیه

تازگیا فقط دوست داری قل بخوری و غلت بزنی برا همین یه پتو روزمین پهن میکنم و میزارمت روی اون تلویزیون رو هم روشن میکنم تو تلویزیون نگاه میکنی  و کلی ذوق میزنی

خلاصه اینکه عاشقتم همه جوره

امروز حوصلم سررفته بود گفتم یکم از تو عسلی بلا بشینم با حوصله عکس بگیرم

اینم عکسات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

حانیه
21 تیر 92 3:28
سلام به به چه نینی نازی داری خدا حفظش کنه
الهی روز های خوبی رو در کنارش سپری کنید
به وبلاگ گل پسر سری بزن ونظر بذار
راستی نی نی خوشگلت رو از طرف من ببوس


مرسی گلم همچنین
چشم میام
مامان کوثری
21 تیر 92 4:13
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
soulraz
21 تیر 92 14:32
بخورمش،آحه چقنر نازی تو....
هزارتا بووووس


میسی بووووووووس
مامان ندا
21 تیر 92 15:23
مرمرجون نوژان هم تومسایقه نی نی شکموشرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدی


عزیز دلم من قلا رای دادم دیگه نمیتونم بدم که.
هرکی فقط یه بار به یه خط میتونه بده ولی بازم چشم به دوستام میگم به عروسک کوچولویه ما بدن
سپیده
21 تیر 92 17:20
خیلی عکساش ناز شده.خودش که مثل عروسکاست.بوس واسه آرتین نانازی


مرسی گلم بوووووووووووس
پرهام ومامانش
22 تیر 92 0:25
استیکر دیوارتون تکه خوشمان امد


خیلی ممنون خاله جون من کلا عاشق استیکرم جاهای دیگه خونه رو هم زدم
چون مستاجرم خیلی تابلو به دیوار نمیزنم که دیوار مردم خراب شه
نسترن
22 تیر 92 5:23
خیلی خیلی با مزه می نویسی برای نی نیت،عاشق این جمله هاتم:
اخه چطوری تو انقد بامزه و بانمکی؟تو رو خدا بگو چطوری؟؟

نی نیت خیلی نازه،خدا حفظش کنه ،از طرف من بوسش کن


مرسی خاله مهربونم
مائده(ني ني بوس)
22 تیر 92 9:50
ماشالا به اين پسملي ناز و خوشگل.چه جيگريه به خدا
سحر
22 تیر 92 14:18
آخی عزیزم چقد نازی تو پسر
سحر
22 تیر 92 14:23
با اجازه لینکت کردم عزیزم
مامان حسنا
22 تیر 92 21:47
قربون این ارتین خوشکلم بش که کم کم داره شیطون میشه
مامان ندا
22 تیر 92 23:39
مرمرجون به نوژان منم رای دادی


دوستم از موبایل خودمو شوشو چون به ارتین داده بودم نمیشد بدم
از هرموبایل فقط یه بار میشه داد
ولی از گوشی یکی از دوستام امروز یه دونه دادم
ناهید
23 تیر 92 0:02
وااااااااااااای چه نازو شیرین شده.خدا حفظش کنه
مامان ندا
23 تیر 92 0:30
ممنون ازرایی که دادی
پرخانم
23 تیر 92 6:40
ماشالا پسر به این خوشگلی خدا حفظش کنه من هم به پسر گلت رای دادم هم با اجازه لینکتون کردم
مرمر(مامی کسرا)
23 تیر 92 8:11
خدا رو شکر که سالمه پسر گلم...مرمرجون بیشتر مواظب آرتین کوچولوی ما باش....... عکسای جیگرمم مث همیشه ناز و خوشگله...قربون این پسر خوش اخلاقم...
مرمر(مامی کسرا)
23 تیر 92 8:11
خصوصیتو چک کن عزیزم...
faezeh
23 تیر 92 14:06
وای چه نی نی ناز و خوردنی خدا حفظش کنه


مرسی خاله که سرزدی
خاله جون رای یادت نره بووووووووووووس
شقایق مامان آرشا
23 تیر 92 18:41
مبارکهههه خوشبخت بشه دایی جونت. غذا هم نوش جونت.عکساتم قشنگن عسلم
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
24 تیر 92 4:33
عزیز دل خاله مونسی شما به خدا
چه اخمی کرده این پسر , دل میبره حسااااااااااااابی گل پسرت مرمرجونم
بلا ازش دور باشه منم همش چشم به نینیهاس وقتی چیزی میدم دستشون , انقدر میترسم چیزی بپره گلوشون !!!
خدا همه نی نی هارو حفظ کنه , مرمر جونم ببوس آرتینو از طرف من عاااااااااااشقانه



ما هم خیلی شما و نی نی هاتونو دوس داریم بووووووووووووس
گیسو
24 تیر 92 13:38
ای جونم نینی رو نیگاااااااااا
من دوتار رای براش اس ام اس کردم
ایشالا برنده میشه نی نی گلمون


مرسی گیسوی مهربونم خیلی لطف کردی
بازم بیا پیشمون
مامان محمدامین
24 تیر 92 17:54
عزیز دلم خیلی خواستنیه ارتینی... همه ی نینیها فرشتن خاله جون به ما هم سر بزنید پست جدید داریمااااا
mahsaaaaaaa
25 تیر 92 0:55
وای من عاشق اون عکسشم که مقل گربه ها ی ملوس از تو روروئک داره بالا رو نگاه میکنه جانممممممممممممممم
راستی بهش را هم دادم امیدوارم اول شه


مرسی گلم خیلی مهربونی بووووووووووس
الهه(مامان یاسان)
25 تیر 92 14:59
خصوصیییییییییییییییییییییی


میسیییییییییییی
mahsaaaaaaa
25 تیر 92 15:16
سلام عسیس دلم من همیشه میام و گل پسر نازتو تماشا میکنم و لذت میبرم کلیییییییی هم نظر گذاشتم یعنی نظرام نیومده؟!!!


چرا مهسا جون نظراتت اومده من جواب دادم گلم
دوست مهربون من
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
29 تیر 92 3:18
عزیزم ما تو مسابقه نینی شکمو با کد 710 شرکت کردیم
به ما رای میدی ؟؟؟ کد رو به 20008080200 ارسال کن به همین راحتی !!!مارو خوشحال میکنی؟؟؟ ‘ یک دنیا ممنون عزیزم


مونس چقد دیر اقدام کردی
مامان ندا
29 تیر 92 11:24
مرمرجون حدوداچندتااس ام اس برای ارتین فرستادین که امروزشده 12
لطفابهم بگوممنون


نمیدونم ندا جون فک کنم 250تا رای تاحالا دادن
مائده(ني ني بوس)
31 تیر 92 15:53
عاشق عكساتم
فاطمه
1 مرداد 92 12:28
سلاااااااااااااااااااام مامان ارتین
وااااااااااای خدایی من عاشق نینیت شدم
منم نی نی میخوام ای خداااااااا

خیلی ناز و بانمکککککککککهه
ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشه این ناز پسسسسسسسسسسسر


ایشالله خدا بهت یه تپلی بده نی نی داشتن بهترین حس دنیاست یروز میفهمی چی میگم
به جای موش من بخورمش


مامان رادمهر
3 مرداد 92 1:03
سلام نی نیتون خیلی جیگره خدا حفظش کنه لینکتون کردم آخه پسر منم دی ماهیه دوس دارم با هم دوس جون بشیم - اگه به وبم بیاین خوشحال میشم


حتما عزیزم لینکت کردم
فرزانه
8 مهر 92 11:34
سلام.چه کوچولوی ناز و بانمکی دارید.خدا حفظش کنه.منم ماه 8 بارداری هستم و خوشحال میشم به وبم سر بزنید تا از تجاربتون استفاده کنم.


حتما عزیزم میام بهت سرمیزنم