آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

آرتین کوچولو

تولد 6ماهگیت مبارک

1392/4/7 12:47
نویسنده : مرمر
602 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان امروز ٦ماهه شدی

٦ماهگیت مبارک عسلم هروز بزرگتر و شیرینتر از روز قبل میشی  و صدالبته خیلی خیلی فضووووووووووووول شدی

عاشق کتاب خوندنی هروقت ببینی دستم کتاب یا مجله است با جیغ و داد ازم میخوای بگیریش

مخصوصا مجله شهرزاد چونکه رنگی رنگیه و عکس نی نی زیاد داره خیلی دوست داریش همش میخوای اول نگاش کنی بعد هم یکم بخوریشنیشخند

نمیخواستم برات روروک بخرم چون شنیده بودم خوب نیست ولی بلاخره مجبور شدم بخرم چونکه تو اصلا منو ول نمیکردی حالا یکم توش میشینی و خوش میگذرونی بعد هم دوباره خسته میشی و یاد من میفتی سروقت عکس میگیرم و میزارم

دوست دارم هزارتا خیلی وقت ندارم تایپ کنم اومدیم شرکت دایی نیما و دایی نیما بغلت کرده و داره غر غر هم میکنه

دوستای گلم حتما حتما یروز میام و فقط به وبلاگای شما سر میزنم قووووووووووول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سپیده
7 تیر 92 17:53
آرتین نازم 6 ماهگیت مبارک فدات شم.خیلی نازی ماشالله


مرسی خاله مهربون
پرهام ومامانش
7 تیر 92 23:43
مامان محمدامین
9 تیر 92 14:14
عزیز دلم چه ناز شدی خاله جون.

6 ماهگیت مبارک قند عسل خان.

محمدامین هم در آستانه ی 6 ماهگیه

میگم مامانی آدرس ما عوض شده بی زحمت شما هم ادرس ما رو عوض کنید ادرس همینه که باهاش نظر گذاشتم.







مرسی خاله جونم.چشم عوض کردم
soulraz
9 تیر 92 22:28
سلام عزیزم،خدا قوت بخاطر اسباب کشی
من تقریبا هرروز میام به اینجا سر میزنم
برای پسر گلت کلی دعا میکنم
امیدوارم همیشه خدا پشت وپناهش باشه



مرسی خاله مهربون
مامان ندا
10 تیر 92 16:29
اسمم راتغییردادم مامان نوژان بودم 6ماهگی آرتین جونم مبارک بارک الله به مامانی که همه روبرات نوشته تاخوبه یادت نرفه مرمرجون چه خوشگل ارتین روبستی به کول دایی خیلی خوبه ولی من بلدیستم ببندم ونوزان بعیدمیدونم بمونه
مامان ندا
10 تیر 92 16:29
افرین پسرکتاب خون
مامان حسنا
13 تیر 92 13:05
آرتین جوجو 6 ماهگیت مبارک عسلی
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 تیر 92 18:03
شش ماهه شدنت مبارک عزیز خاله
الهه
14 تیر 92 0:04
خانومی شما از دو طرف دوست من حساب میشی مگه میشه بهت رمز ندم برو خصوصی
شقایق مامان آرشا
14 تیر 92 9:26
6 ماهگیت مبارک
معصوم/مامان جان جان فاطمه
14 تیر 92 11:44
سلام جوجه كوچولوي خاله چه خوب برگشتين،دلم برات يه ذره شده بود ماشاالله ماماني چه تند و تند هم برات پست گذاشته 6 ماه شدنتــ مباركـــــــــــــ
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
15 تیر 92 1:03
من چرا انقدر این پسرو دوووووووووووووست دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم خداااااااااااااااااااااااااااا
مامانی آرتین
16 تیر 92 9:58
عزیزم 6 ماهگیت مبارک راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم بهمون سر بزن عزیزم