آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

آرتین کوچولو

بدون عنوان

1391/4/11 0:36
نویسنده : مرمر
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موش موشک من خوبی؟نفس من امروز حالم خوب بود و تونستم تا دکتر برم بهم گفت همه چیز مرتبه و لازم نیست نگران باشم و تا ماه اینده هم لازم نیست که برم دکتر

ولی نفسی نمیدونی دیروز مامانیت چه حال بدی داشت

صبح که از خواب بیدار شدم و یه کوچولو صبحونه خوردم گفتم بیام زرنگی کنم و قرص ضد تهوع بخورم که حالت تهوع نداشته باشم اما همون موقع بابا فرهاد با یه لیوان شیر اومدو بزور ریخت تو حلق مامانیت

یکم گذشت بهش گفتم من حالم داره خراب میشه گفت نه داری به خودت تلقین میکنی تو که قرص خوردی و قرص هم بهت جواب داده الان دوروزه که تهوع نداشتی

وایینگراننفسم نمیدونی یه دفعه همون موقع انقد حالم بد شد انقد بالا اوردم که حس میکردم تو الان از تو دهنم در میای و تاشب هم همین وضعیت ادامه داشت 

دیگه دل و حلق و همه جام درد میکرد انقدر که بالا اورده بودم سبزتا شب که همش دراز کشیده بودم واخرای شب حالم بهتر شد

امروز که رفتم پیش خانم دکی بهش گفتم دیروز اینجوری شدم کلی دعوام کردعصبانیگفت تو نمیدونی نباید نیم ساعت قبل یا  بعد قرص تهوعت شیر بخوری؟

واقعا نمیدونستم خوب مامانیسوال

دیگه حواسمو از امروز جمع میکنم فدات شم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شیدا
11 تیر 91 0:58
سلام . وبلاگ شیدا جون با عکس ها و خاطرات سفر حج به روز شد .خوشحال میشم برای شیدا جون یه یادگاری بنویسید .
آنا
11 تیر 91 21:53
یه عالمه لباس ناز اوردم برا نی نی گلتون ارزوووووووووووووووووووووون http://foroshlebastork.blogfa.com/
zahra
15 تیر 91 1:25
سلام گلم. وب زیبایی داری.بهم سربزن. دوستت دارمممممممم