آرتین آرتین ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

آرتین کوچولو

تولد زنبوری

1392/11/1 1:25
نویسنده : مرمر
2,227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تولد زنبوریه ارتین کوچولوی منه بفرمایین

شیرین من بلاخره جشن تولد یه سالگیت هم برگزار شد

شب قبلش 26 دی ماه شمارو زود خوابوندم و مشغول چسبوندن تزیینات خونه شدم  بابا فرهاد قبلش زحمت کشیده بود و بادکنکارو باد کرده بود  و بعدش چون خسته بود گرفت خوابید

من شروع کردم به چسبوندن تزینات و همرو انجام دادم تا صبحش که با مادرجون و پدرجون و بابا فرهاد رفتیم خرید میوه و اومدیم خونه تا کارهارو کردیم عزیزکم من خواستم برم حموم که شمارو هم ببرم که تا رفتیم اب قط شد و نمیدونی چقد حرص خوردم.

خلاصه شما حموم نرفتی جیگر طلا.بعدش هم چون من برای پذییرایی گفته بودم دوستای صمیمیم که 14یا 15نفر میشن 4بیان تا 7 که بعدش مردها و فامیل بیان که هنوز حاضرشده و نشده مهمونا از راه رسیدن و باز چقد حرص خوردم که چرا همه چی اماده کامل نیست

راستش تقصیر خودمه فک میکردم وقت میشه همه کاراو کنم اما نشد و خیلی چیزا موند

مثلا نصف تمت بی استفاده موند مث لیبل نوشابه ها و نی و قاشق چنگال که اصلا یادم رفت بچسبئونمش

یا برگه یادگاری که اصلا اصلا یادم نبود بیارم

وایی چه مامان بدی.اما غصه نخورچون همه دوستای صمیمی مامان بودن میدم بعد برات بنویسن

اما برسیم به جشن تولد یه سالگی عشق من

قدم که بیرون پشت در چسبوندم زمین

فلش راهنما

 

خوش امد

ریسه اسمت

ریسه عکس 1تا 12ماهکی

 

ساعت تولدت

ریسه عکسای اتلیه ات

ریسه لباسای نوزادیت که یادم رفت بچسبونم(نگی بعدا مامی تو که همه چیز یادت رفت خب دست تنها بودم عشقم )

ریسه اپن

 

ریسه هپی

و میز میوه و شیرینی  از میز تنقلات  و میز شام عکس ندارم عزیزم

شام چلو جوجه به مهمونامون دادیم همراه با دسر ژله و موز  که اضلا نتونستم بعکسم چون مهمونام اومده بودن و جلوشون زشت بود که عکس بگیرم

اینم عضق من همراه دوستاش کوروش نی نی خاله نسیم و امیرعلی نی نی خاله سمیه

 

عشق من خیلی پسرخوب و اقایی بودی و من و اصلا اذیت نکردی فقط دیگه دیروقت شده بود و خسته شدی و یکم غرغر خوابتو کردی

اینم یه نما ضبح فردای جشن از بادکنکا همه خیلی خوششون اومده بود که به سقف زدم و کلا از جشنت همه خوششون اومد مخصوصا برا لباس زنبوریت همه ضعف کردن

مامی جوووون کیکت خیلی خیلی زشت شد میخواستم بشینم گریه کنم با اینکه من یه طرح خوشگل داده بودم اما نتونسته بودن درش بیارن و اگه وقت بود حتما عوضش میکردم

پسندها (2)

نظرات (34)

سپیده
1 بهمن 92 1:48
سلام. مبارک باشه. اگه لطف کنی به ایمیلم بفرستید ممنون می شم. sepidehrostami33@yahoo.com لطفا هر وقت ارسال کردید اطلاع بدید تا چک کنم. با تشکر
مامانی هیما
1 بهمن 92 10:41
ای جانم چه زنبور کوچولوی خوشگلی
مامانی هیما
1 بهمن 92 10:42
تولدت مبارک پسمل خوشگل انشااله 1000 ساله شی
soulraz
1 بهمن 92 10:55
سلام دوست من،مبارکه مبارکه انشالا تولد هزارسالگیش چقدر این زنبور کوچولو نازه چه مامان وبابای باسلیقه ای داره. امیدوارم کنار هم تا همیشه شاد وسلامت باشید یه دنیا عشق و محبت وسلامتی براتون ارزو میکنم
مامانی ویانا
1 بهمن 92 13:43
تولدت مبارک زنبور کوچولو این لباش چقدر بهش میاد خوبه موهاشم معلوم نیست
tTldlPWCtMqfI2lMsn0yZcEchKQOQok8q1_nbwYt3lq9OZ6H9U9k2SQ4zEhdELH4
1 بهمن 92 15:30
واااااااااااای آخ جونم بالاخره بعد از این همه سر زدن به وب بالاخره آپ کردی آرتین جونم خاله تولدت مبارک ایشاالله 120 ساله شی وااای عزیزم واقعا که لباس زنبوریت قشنگ بود ولی الهی بمیرم مرمر جونم واقعا دست تنهایی خیلی سخته میدونم ولی عیبی نداره در عوض همه چیز عالی و خوب بود دستت درد نکنه زنبور کوچولو بازم میگم تولدت مبارک
ساناز
1 بهمن 92 20:05
آرتين عزيز تــــــــــــولدت مبارك دست مامانت درد نكنه با اين تولد فوق العاده خوشحال ميشم به منم سر بزني
مرمر
پاسخ
ممنون لطف دارین اومدم
5KNs88BY_64Drt9Tan7KtSGWyFF8RMDQ2pRfh4vs4piqUh6Mv0OCJZsWz3N49_xNixywAalrspLtjgKu9eHn200_ry7BiF5aJmUoiYeRQpWUw1VMVLA94Z5csxHJQoek
2 بهمن 92 2:09
مرمر جووووونم انقدر هی اومدم هی رفتم تا بالاخره دیدم این پستو.... تولدت مبارک آرتین جونم 120 سالگیتو انشالله جشن بگییری نفس خاله مرمر جون خیلی باسلیقه ای ماشاالله .... خسته نباشی ... کیکشم که خوبه مگه چی بود خوشت نیومد؟؟؟؟ در کل همه چی عالی بوده .....
مرمر
پاسخ
مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه اخه اصلا کیکش اونی نشد که من سفارش داده بودم
سحر
2 بهمن 92 15:22
ای جونم فدات بشم عزیزم تولدت مبارک ایشالا 120ساله شی.... مرمر جونم همه چی عالیه عزیزم واقعا خسته نباشی
مرمر
پاسخ
مرسی سحرجونم ایشالله قسمت تو هم بشه جشن تولد بکیری واسه نی نی
مامان بردیا قلقلی فلفلی
3 بهمن 92 0:04
سلام آرتبن کوچولو. تفللدتت مبارک. چه تولد قشنگی ایشالا تفلد 200 سالگیتو در کنار و مامان بابات جشن بگیری بوس
فاطیما مامان امیرعلی
3 بهمن 92 9:26
به به چه زنبور خوردنی و خوشکلی!!!!!یه گاز ازت بگیرم کوچولو... ارتی کوچولو تولدت مبارک عزیزم امیدوارم 120ساله بشی عزیز دلم هم لباس تولدت هم تمش خیلی قشنگ بوده دست مامان مهربونت درد نکنه
مائده(ني ني بوس)
4 بهمن 92 13:54
زززززززززززززززززز.تولد زنبوريت مبارك زنبور كوچولوي خاله.ماماني كيكتم خيلي خوشگل شده بود.غصه نخور
مرمر مامی کسرا کوچولو
4 بهمن 92 20:51
الهی من قربون این زنبور کوچولو...چقدر بهت میاد آرتین جونم...خیلی خوشگل شدی خاله جونم...مامانی دستت درد نکنه همه چی عالی بود..بیسته بیسته...تولد پسر خوشگلمون مــــــــــبارک..ایشالا همیشه زنده باشه...
مامان ندا
4 بهمن 92 23:00
تولدزنبوری تمبارک مرمرجان خسته نباشی خیلی زحمت کشیده بودی چرایادت رفت بایدازقبل این کارارومیکردی عیبی نداره برای تولدهای بعدیش
faezeh
6 بهمن 92 22:16
ای جانم چه تولد قشنگی چه پسر قشنگی.کارت حرف نداشت عزیزم با اینکه میگی خیلی چیزا یادت رفت ولی عالی شده.امیدوارم تولد 120سالگیشو جشن بگیری
مینا(مامان سامیار)
7 بهمن 92 16:19
دست مامان آرتین درد نکنه خیلی زحمت کشید خسته نباشید خیلی شیک و زیبا آرتین زنبوری رو هم دوست دارم قورتش بدم چقدر شیرین و ملوس شده خدا حفظش کنه ماشالله
sepide
7 بهمن 92 18:37
تولدت مبارک عزیزم.چقد ناز شدی خاله خیلی لباس زرد بهت میاد خوشگلم مامانش خسته نباشی همه چی عالی بود
مامی لیلی
8 بهمن 92 20:18
آرتین جون تولدت مبارک عزیزکممممممممممممممممممم دست مامانی هم درد نکنه دست تنها کلی زحمت کشیده همه چی عالیهههههههههه
معصوم/مامان جان جان فاطمه
10 بهمن 92 0:15
چي كار كرده اين مر مري ... خب دست تنها اين همه كار تازه يه صد افرين خوشگل هم دارهپس عكس خودت كو؟؟؟؟؟ دوماد بدون مامان؟؟؟ ارتين هم كه مثل ماه شده جشن 120 سالگي پسر خوشگلمون
مامان سید عرشیا
12 بهمن 92 2:16
تولدت مبارک آرتین ناز و دوست داشتنی. چه قدر لباس زنبوری بهت میاد عزیزم. انشاله تولد 120 سالگیت. مامانی خسته نباشید .
مامان رادمهر
12 بهمن 92 19:55
به به به به به به به به به به به به به به به به... من که کلی کیف کردم خانومی چه باسلیقه ایی - من عاشق تم زنبوریم امسال که نشد برای تولد سال بعد پسرم حتماً از این تم استفاده میکنم - این طراحارو خودتون طراحی کردین یا جایی مثلاً سایتی هست که بشه ازش دانلودش کرد راجب دوربینم اگه میشه یه زحمت بکشین راهنماییم کنیین که با یک و هشتصد بهترین دوربینی که میتونم بخرم چه مدلیه راستش از بچگی عشق دوربینای حرفه ایی داشتم الانم فقط میخوام به صورت آماتوری ازش استفاده کنم. اون زنبور عسلیتونو از طرف من ببوسیدش لطفاً
مرمر
پاسخ
گلم تو نی نی سایت بری بچه ها خیلی همدیگه رو در زمینه امائه کردن تم کمک کردن اگه خواستی بگ. فایلای ارتینو برات میل کنم یا ادرس تاپیک دوستای نی نی سایتی که کمک کردن رو بگم تو بخش پرسش و پاسخ چندبار توضیح دادم در مورد دوربین یه سر به سایت دیجی کالا بزن مورداش عالین من خودم به شخصه کنون رو ترجیح میدم به همه برندها
مامانی درسا
13 بهمن 92 7:38
عزیزم شما عسل ترین زنبوری هستی که تا جالا دیدم ....... بپا نخورنت ...... ای جونم خیلی ماه شدی ........ 120 ساله شی
شقایق مامان آرشا
13 بهمن 92 22:28
120 ساله شی زنبو ک.چولو
الهه
14 بهمن 92 19:03
تولد مبارک زنبور کوچولو ایشالله120 ساله شی و یه زنبور گنده .ماریا جون دست شمام درد نکنه که این تولد خوشگل و برای آرتین کوشولو گرفتی
parham ,mamanesh
15 بهمن 92 14:24
khiiiiiiiiiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii khiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii khoshgelllllllllllll shodiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tavlodatam ba takhiiiiiiiiiiiir mobarakkkkkkkkkkkk artin jannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
مرمر
پاسخ
مرجان
15 بهمن 92 19:01
سلام عزیزم'تولدآرتین کوچولوی نازو قشنگ مبارک'انشاله 120 ساله شه دلمون ضعف رفت ازاین لباس قشنگو تزیینات زیباو باسلیقه میشه بگی لباسو خودتون دوختین یا آماده خریدین؟بادکنکاروباچی به سقف چسبوندین؟تزیینات و آماده کردن ریسه ها و غیره کارخودتونه یا بیرون دادین؟ ببخشید سوالم زیاد بود'ممنون میشم توضیح بدین که یکم با بی هنرها ایده بگیریم! بوس به زنبورکوچولوی نازو خوردنی
مرمر
پاسخ
ممن.ن از اینهمه لطفت گلم لباس رو دادم به سایت نیک مزونwww.nikmezon.mihanblog.com و ظرف دوروز برام دوختن و فرستادن بادکنکارو با چسب دوطرفه چسبوندم ریسه ها و تزیینات رو همرو خودم اماده کردم و فقط چاپ رو دادم بیرون اگه تهران باشین میدون اتقلاب برگ اچار براتون چاپ میکنن یه راهنمایی هم دارم ظرف یه بار مصرف اگه خواستین بگیرین فقط طلق بگیرین من خیلی پشیمونم از این که این ظرفارو گرفتم
نسيم
18 بهمن 92 0:42
تولدت مبارك عزيز دلم ايشالا تولد ١٢٠سالگيتو جشن بگيري دست گلت درد نكنه مرمر جون تزييناتت عاليه حرف نداره منم واسه تولد خيلي چيزا رو يادم رفتاشكال نداره مال استرسه كيكشم كه خوشكل شده چقدم هوس انگيزه
مامان محمدامین
21 بهمن 92 1:52
عشق من تولد 1 سالگیه زنبوریت مبارک خاله جونم....ببخشید با تاخیر بوداخه چند وقت بود درگیر بودیم... به هر حال عروسک کوچولوی خوردنی ایشالا هزاران سال زیر سایه پدر و مادر مهربونت زندگی کنی گل خاله مرمر جون همه چیز عالی بود اصلا ناراحت نباش خیلی باسلیقه بود تولدش
الهام
21 بهمن 92 12:17
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=731965&PostID=28635937#28635937 اجناسی مه هیچ جا ندیدین
مامان مهرسام
2 اسفند 92 18:36
تولــــدت مبــــارک تولـــــدت مـــبارک بیا شمعا رو فوت کن که صــــــد سال زنده باشی تولد تولد تولدت مبارک ،مبارک مبارک تولدت مبارک بیـــــا شمـــعا رو فوت کـــن که صـــد سال زنــــده باشی تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبـارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن که صــــد سال زنده باشی تولــــد ت مبــارک تولـــدت مبــــــارک تــولد تولــد تولـــد تولدت مبارک الـــهـی صــــــــد سـاله شی نه صد وبیست ساله شی نه ۱٢٠سال کم الهی هزار ساله شی
سهیلا مامان آیسا
20 اسفند 92 7:29
سلام عزیزم.من تو نی نی سایت با وبتون آشنا شدم .ببخشید میشه آدرس وب یا شماره یا ایمیلی از آسمون پر ستاره که تو طراحی تم بهتون کمک کرده رو بهم بدید آخه من نمی تونم عضو نی نی سایت بشم وهیچ راه ارتباطی با ایشون پیدا نکردم جز شما.ممنون میشمم کمکم کنید.
مرمر
پاسخ
عزیزم اسمون برا کسی طراحی انجام نمیده چون دوستم بود لطف کرد انجام داد اما تو نی نی سایت یه جایی هست که یه خانوم مهربون برا بچه ها رایگان انجام میده خواستی بگو لینکشو. بذارم
مریم
10 خرداد 93 19:29
سلام مامان آرتین جون باهم همشهری هستیم به وبلاگ نی نی منم سربزن .چقدر لباس زنبوری خوشکلی میشه بگی از کجای مشهد واسش گرفتی؟
مرمر
پاسخ
اومدم تو وبت جواب دادم دوست جونم
نوشين
8 دی 93 11:16
خيلي با سليقه ، افرين،